Укрзалізниця повідомляє про відновлення стабільної роботи онлайн-сервісів з продажу квитків після нещодавніх технічних збоїв.
Як повідомляє прес-служба компанії, протягом ночі провели перенесення сервісів на нову платформу та вибудували додатковий захист. Команда Укрзалізниці активно працює над відновленням додаткового функціоналу.
Наразі у мобільному додатку вже доступне планування подорожей з пересадками. Протягом дня поступово відновлять онлайн-табло з постанційними розкладами поїздів.
У компанії також зазначають, що черги біля вокзальних кас не спостерігаються, ситуація спокійна, і потяги продовжують курсувати за розкладом.
Нагадаємо, 23 березня цифрові сервіси Укрзалізниці, зокрема додаток і вебсайт, тимчасово припинили роботу. Через це 24 березня в столиці було значно збільшено кількість діючих кас, щоб кожен міг придбати квиток. Укрзалізниця запевнила, що компенсує незручності, спричинені цими збоями. 27 березня Укрзалізниця відновила роботу онлайн-сервісів, але при спробі придбати квиток через вебсайт, з'ясувалося, що сервіс все ще тимчасово не працює.