27 березня Укрзалізниця відновила роботу онлайн-сервісів після масштабної кібератаки. Проте, при спробі придбати квиток через вебсайт, з'ясувалося, що сервіс все ще тимчасово не працює. Також про неможливість придбання квитків онлайн повідомляють користувачі у соцмережах.
Укрзалізниця також повідомила, як знайти придбані раніше квитки:
- треба перевірити свою електронну пошту, включаючи папку "спам". Квитки мають бути надіслані у форматі PDF.
- Якщо квитка немає, варто прийти на потяг за 20 хвилин до відправлення. Провідник зможе перевірити оплату за банківською випискою або квитанцією.
Також можливо повернути кошти за придбані раніше квитки. Для цього треба заповнити онлайн-форму. Повернення можливе не пізніше ніж за 1 годину до відправлення потягу.
Для повернення коштів, зарезервованих для автоматичної купівлі квитків, треба заповнити цю форму. Термін повернення коштів може становити до 30 банківських днів.
Купівля квитків після відновлення онлайн-продажів (з 27 березня):
- Якщо гроші за квиток були списані, але квиток не надійшов, зачекайте 5-10 хвилин та перевірте електронну пошту.
- Якщо квитка немає, зверніться до служби підтримки через розділ "Зворотний зв'язок" у мобільному застосунку.
UPD (14:00): Через значне зростання навантаження на систему електронного продажу квитків, Укрзалізниця запроваджує додаткові заходи для покращення обслуговування пасажирів у містах з найбільш активним пасажирським рухом.
- Київ: наразі функціонує 27 кас, з яких 25 розташовані на Центральному вокзалі, а 2 додаткові — на Південному вокзалі.
- Львів: кількість працюючих кас на вокзалі збільшено до 10.
Крім того, в приміщеннях вокзалів продовжать свою роботу спеціальні працівники, так звані "вокзальні янголи", які надають консультації пасажирам щодо купівлі, повернення квитків та посадки на потяги.
Нагадаємо, 23 березня цифрові сервіси Укрзалізниці, зокрема додаток і вебсайт, тимчасово припинили роботу. Через це 24 березня в столиці було значно збільшено кількість діючих кас, щоб кожен міг придбати квиток. Укрзалізниця запевнила, що компенсує незручності, спричинені цими збоями.