Укрзалізниця зазнала масштабної кібератаки, наразі пасажири не можуть купити та здати квитки онлайн, каси на вокзалах переповнені.
Про це повідомили у пресслужбі залізниці.
Сьогодні, 24 березня, онлайн-продаж квитків залишається недоступним. Відновлення усіх систем триває, кібердепартамент СБУ працює над відновленням роботи онлайн-сервісів.
Рух поїздів залишається стабільним, вони курсують без затримок. Операційні процеси руху налагоджені в резервному форматі. Для повного відновлення сервісів проводять ретельне тестування на наявність вразливостей.
Як купити квиток на потяг Укрзалізниці:
- Квитки можна придбати в касах. Для обслуговування пасажирів збільшено кількість персоналу та розширено графік роботи кас;
- 24 та 25 березня міжнародні квитки можна придбати в касах (зазвичай — лише онлайн);
- У разі неможливості придбання квитка в касі, пасажирам рекомендується звертатися безпосередньо до поїзда. Провідники поінформовані щодо оформлення проїзду на місці.
Пасажирів просять "не штурмувати" каси сьогодні. Вони працюватимуть із виключним пріоритетом на обслуговування пасажирів із відправленням сьогодні-завтра.
Як повернути квиток Укрзалізниці:
- Пасажири, які бажають повернути квитки на поїзди, що відправляються 24 березня, можуть зробити це онлайн.
- Для повернення необхідно надіслати скан-копію або чітке фото квитка та контактний номер телефону на електронну адресу services.uz.gov.ua@gmail.com не пізніше, ніж за годину до відправлення поїзда.
- Заявки на повернення будуть оброблені протягом трьох днів після відновлення роботи систем.
Укрзалізниця просить пасажирів повідомляти про будь-які нестандартні ситуації на електронну адресу services.uz.gov.ua@gmail.com.
Раніше ми писали, що в ніч на 24 березня росіяни атакували Київщину ударними БпЛА. Внаслідок падіння уламків в декількох районах є пошкодження, одна людина отримала поранення.