Укрзалізниця компенсує незручності через кібератаку
Укрзалізниця

Укрзалізниця запроваджує низку компенсацій для пасажирів, які зіткнулися з незручностями через тимчасову відсутність онлайн-продажу квитків внаслідок хакерської атаки.

Пасажири, які придбали паперові квитки під час кібератаки, отримають такі переваги:

  • Безкоштовний доступ до платних залів очікування: Пасажири з паперовими квитками можуть безкоштовно скористатися платними залами очікування на вокзалах.
  • Безкоштовний чай на борту: Укрзалізниця пригостить пасажирів з паперовими квитками безкоштовним чаєм під час поїздки.
  • Додаткові "компліменти": після відновлення роботи онлайн-системи Укрзалізниця обіцяє оголосити про додаткові "компліменти" від залізниці та партнерів.

Для зручності пасажирів також відкрили додаткові каси на вокзалах, які працюють без технічних перерв та обідів: 3 каси в Києві, 2 каси у Вінниці та 1 каса у Львові.

Укрзалізниця підкреслює, що над відновленням роботи онлайн-систем цілодобово працюють ІТ-фахівці Укрзалізниці, Кібердепартамент СБУ, Державний центр кіберзахисту, Урядова команда реагування на комп'ютерні надзвичайні події (CERT-UA) при Держспецзв'язку, ІТ-команда Київстар та інші залучені спеціалісти.

Нагадаємо, "Укрзалізниця" оголосила про запуск першого дитячого вагона у складі поїзда №351 Київ — Кишинів. 

Коли в маршрутках запровадять безготівковий проїзд: пояснення від "Київ Цифровий"