Київ
Комунікаційниця
Комунікаційниця
Київ
Марія

Привіт! А чому ти обрала саме цю професію?
Довженко-Центр — це найбільший в Україні фільмофонд українського художнього кіно. Ми зберігаємо, досліджуємо та демонструємо стрічки, створені в Україні або українськими кіномитцями. Працюємо із міжнародними партнерами — Британською радою, Італійським інститутом культури, Французьким інститутом, Гете інститутом, Посольством Швейцарії та іншими.
О, як круто! Все життя цього хотіла?
Моєю першою роботою ще в студентські часи була позиція нічного редактора стрічки новин на тоді найкращому суспільно-політичному сайті країни Корреспондент.net. Потім я еволюціонувала в редактора відділу «Шоу-бізнес і культура», але за рік моя робота обірвалася через владу Януковича та зміну власника Коррнету. Це була персональна трагедія, адже я мала роботу своєї мрії. У мій «рік поневірянь» працювала «хлопушкою» в кіно (це та людина, яка каже «кадр один, дубль два») і прессекретаркою кінофестивалю «Молодість». Саме у мою каденцію згорів кінотеатр «Жовтень» — так трапився перший досвід кризового менеджменту. Потім у мене знову з’явилася робота мрії — редактор «Культури та Стилю життя» у глянцевому виданні Buro 24/7 із найкращою командою у світі. Зараз працюю в Довженко-Центрі. Цьому передували також досвіди «проб і помилок», і я ні про що не жалкую, адже вони привели мене туди, де я є зараз. Офіційно моя позиція називається «начальниця відділу зв’язків із громадськістю», себе ж я називаю «комунікаційницею», інколи «піарницею», хоча і не дуже люблю це слово. Проте так зрозуміліше для всіх.
А що твоя професія дає іншим?
Я працюю з унікальними людьми, кожен з яких є зіркою. Приведу лише декілька прикладів. Голова Фільмофонду — Ніна Степанівна — працює із плівкою понад 50 років і починала ще на кінокопіювальній фабриці, яка була на місці Довженко-Центру. Механік Антон Омельченко — рік прожив на Станції академіка Вернадського. Креативна директорка Оля Жук — переможниця багатьох конкурсів книжкового дизайну, яка власне придумала Книжковий Арсенал.
Моя любов — кінознавці, про кожного можна написати захопливу книгу. Окрім того, що вони знають все про українське (і не тільки) кіно, вони також є талановитими режисерами, музикантами та перекладачами. Саме вони віднайшли ряд німих фільмів золотого віку українського кінематографу — ВУФКУ — не тільки в Україні, а й у таких країнах як Японія, Нідерланди, Німеччина та ін.
Моя робота полягає у тому, щоб розповідати про роботу моїх видатних колег, доносити її до усіх і кожного. І я пишаюся цією можливістю.