Виноградар та Троєщина: яких нічних маршрутів бракує Києву

Сеульські фахівці за допомогою аналізу big data визначили, яких нічних маршрутів зараз не вистачає Києву. Про це пише «Хмарочос».

Дані збирали на основі дзвінків з мобільних телефонів киян у нічну пору, даних з GPS-датчиків та відстеження пасажиропотоку наявних нічних маршрутів.

Отриману інформацію про нічні переміщення киян співставили з картою міста. Після повного аналізу виявили п’ять пілотних зон, які були найактивнішими. На трьох із них нічні маршрути вже курсують, але на двох напрямках їх бракує. Зокрема це ділянки Оболонь — Виноградар та Троєщина, на якій відзначалася висока мобільність у нічний час.

Корейські фахівці рекомендували київській владі зменшити час очікування нічних автобусів і створити пересадкові станції. На даний момент маршрути нічного транспорту ніяк між собою не поєднанні.

Керівник департаменту транспортної інфраструктури КМДА Сергій Симонов розповів, що зі звітом у департаменті ще не ознайомилися.

«Наразі звіт буде переданий на розгляд спеціалістам департаменту транспорту та буде створено робочу групу для подальшої актуалізації наявних нічних маршрутів згідно з рекомендаціями сеульських експертів», — пообіцяв Симонов.

До речі, стало відомо, коли запустять перший український лоукостер.