Столичні активісти склали список маршрутних таксі, які працюють в столиці нелегально.
Так, за даними адміністратора спільноти «Транспорт Києва» Сергія Дуця, протягом 2014-2017 років Департамент транспортної інфраструктури КМДА в рамках оптимізації маршрутної мережі міста закрив ряд таксомоторних маршрутів, які дублювали існуючі маршрути громадського транспорту. Йдеться про такі маршрути: 170, 196, 209, 213, 217, 221, 230, 232, 238, 248, 404, 412, 412к, 425, 458, 478, 501, 502, 519, 527, 543, 561, 564, 570, 595, 597.
При цьому, незважаючи на накази про закриття маршрутів, деякі з них продовжують активно працювати:
- Маршрут № 217 - дублює тролейбусний маршрут № 28. Курсують близько 10 автобусів.
- Маршрут № 412 - дублює автобусний маршрут № 20. Курсують більше 10 автобусів.
- Маршрут № 502 - дублює автобусний маршрут № 102. Курсують більше 10 автобусів. Маршрут був закритий в 2014 році.
- Маршрут № 501 - дублює автобусний маршрут № 23. Курсують близько 6 автобусів.
- Маршрут № 570 - дублює тролейбусний маршрут № 8. Курсують близько 8 автобусів.
- Маршрут № 597 - частково дублює кілька тролейбусних маршрутів (30, 19, 33). Курсують близько 10 автобусів.
Крім того, починаючи з осені 2017 роки від станції метро «Героїв Дніпра» до Мінського масиву періодично курсують мікроавтобуси, позначені номером «32 + 99». Однак такого маршруту ніколи не було, і ніяких дозвільних документів перевізник не має. Маршрут з'явився нізвідки, ніде не зареєстрований, але спокійно курсує містом.
Крім того, є кілька «нестабільних» маршрутів, які то зникають, то з'являються знову. Наприклад, маршрут № 238, який дублює автобусний маршрут № 62.
Цікаво, що після закриття маршрутів 501 та 502 були офіційно відкриті нові маршрути з цими номерами. Так, на Виноградарі почав курсувати новий маршрут 502. Перевізник, якому належить «старий» 502, не знайшов нічого кращого, ніж поміняти номер на 102 (маршрут звичайного автобуса, який він дублює).
«Фактично наведені вище маршрути — це тіньові перевезення: немає ні ліцензій, ні дозволів, ніяких інших документів, що дають право працювати на маршрутах і возити пасажирів», — кажуть активісти.
Міська влада вже визнала проблему нелегальних маршруток і пообіцяла з ними розібратися, однак результатів поки не видно.
Нагадаємо, що кияни створили петицію з вимогою замінити маршрутки автобусами.