Електронна петиція з проханням звільнити керівника Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслана Кандибора набрала необхідну кількість голосів. Це вже друга петиція, що набирає підписи — першу мер Києва Віталій Кличко не підтримав, а навпаки став на захист очільника департаменту.
“З того часу сталося багато кричущих випадків із транспортною інфраструктурою столиці, які свідчать про халатність у виконанні своїх обов’язків та службову недбалість Кандибора. Свіжий випадок — обвал тротуарної консолі на Повітрофлотському шляхопроводі”, — зазначає автор.
Ще в 2020 році КП “Київавтошляхміст” повідомляло Дептрансу, що шляхопровід є непрацездатним і просило хоча б обмежити проїзд великогабаритного транспорту — жодних протиаварійних робіт на об’єкті не проводили.
У тексті також згадують й інші “провали” Руслана Кандибора, зокрема про аварію на перегоні між станціями метро “Либідська” — “Деміївська” в результаті підмивання тунелів річкою Либідь у грудні 2023 року.
“Про проблему знали і намагалися замовчати, що призвело до потреби зупиняти метро в авральному режимі”, — пише автор петиції.
Основні вимоги:
- звільнити Руслана Кандибора з посади якомога швидше;
- обрати нового очільника департаменту на відкритому конкурсі із залученням до відбору міжнародних експертів у галузі міської мобільності;
- доручити наступнику провести аудит стану всіх транспортних споруд і розробити програми ремонту та відновлення існуючої транспортної інфраструктури.
“Наш Київ” вже писав, що петиція з проханням перейменувати вулицю Зеленогірську на честь загиблого льотчика “Джуса” набрала необхідну кількість підписів.