Встановити захисні екрани на станціях Київського метрополітену наразі неможливо. Таку відповідь надав директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор на петицію киян.
За словами Кандибора, усі станції столичної підземки побудовані за проєктом, який не передбачає встановлення будь-яких екранів або систем для захисту від потрапляння пасажирів на колію.
"Станом на сьогодні вимоги до проєктування та будівництва нових, реконструкції та капітального ремонту існуючих ліній, окремих споруд та пристроїв метрополітену встановлені ДБН В.2.3-7:2018 "Метрополітени". Улаштування на платформах станцій огороджувальних систем (захисних екранів або інших конструкцій), що унеможливлюють падіння на колії пасажирів, ДБН — не передбачено", — відповів директор Дептрансу.
Наголошується, що для реалізації петиції необхідно вносити зміни в ДБН, визначити технічні можливості встановлення огороджувальних систем з урахуванням архітектурно-планувальних характеристик станцій. Також треба запровадити автокерування поїздів, тобто докорінно змінити наявну систему руху потягів.
Крім того, встановлення захисних бар'єрів вимагатиме значних витрат з бюджету міста Києва.
Нагадаємо, кияни пропонували встановити захисні екрани на станціях метрополітену, які запобігатимуть трагічним випадкам. Останній раз пасажир потрапив на колії 29 серпня, його затисло під вагоном потягу на станції метро "Університет".