З 1 травня 2017 року в Україні почав діяти новий порядок надання субсидії на оплату житлово-комунальних послуг. Споживачі, які отримують субсидію, але протягом року не вирішили питання заборгованості, можуть бути позбавлені компенсації.
Для автоматичного продовження нарахування державної допомоги боржникам необхідно або сплатити борги, або реструктурувати їх, повідомляє видання Domik.ua.
У "Київводоканалї" повідомили, що написати заяву про реструктуризацію боргу можна в Центрі обслуговування споживачів "Київводоканалу" (в Оболонському районі пр. Героїв Сталінграда, 14ж; в Деснянському районі вул. Електротехнічна, 16) або в сервісних центрах "Центру комунального сервісу".
Щоб вирішити питання заборгованості, необхідно підготувати копії наступних документів:
- першої та другої сторінок паспорта, а також сторінки з реєстрацією;
- ідентифікаційного номера;
- документів, що підтверджують право власності або користування житловим приміщенням (свідоцтво про приватизацію, договір купівлі-продажу, виписка з Державного реєстру прав власності, ордер, договір найму або оренди).
У компанії повідомили, що при укладенні договорів з реструктуризації підхід до кожного окремого випадку буде індивідуальний: "Суспільство разом з жителями визначає оптимальні графіки і суми щомісячних платежів для повного погашення заборгованості".
Нагадаємо, що відразу два райони столиці — Дарницький та Дніпровський — на межі відключення від гарячого водопостачання через борги.