27 квітня в Міжнародному аеропорту "Бориспіль" відбувся круглий стіл, де обговорили питання авіагалузі. На заході були присутні перший заступник міністра розвитку громад, територій та інфраструктури Василь Шкураков та заступник міністра Сергій Деркач.
Також до обговорення долучилися керівники вітчизняного авіаційного сектору — Державіаслужби, Украероруху, ДАП "Україна", ДП Антонов, АТ "Мотор Січ", авіакомпаній МАУ, AZUR, Українські крила, WindRose, WizzAir та представники українських аеропортів.
Під час заходу учасники обговорили питання консолідації зусиль на розв’язання проблем поточної ситуації української авіагалузі, в якій вона опинилась внаслідок повномасштабного вторгнення та закриттям повітряного простору для цивільної авіації.
"У надзвичайно складний для галузі рік міністерство працює над трьома пріоритетами: збереженням висококваліфікованого авіаційного персоналу, утриманням авіаінфраструктури в належному стані та дерегуляцією галузі в рамках започаткованої раніше реформи. Усе це дасть можливість максимально швидко запустити авіарух, щойно дозволятиме безпекова ситуація", — зазначив Василь Шкураков.
Він також наголосив, що проблеми авіаційного сектору потребують уваги та підтримки уряду держави, тому потрібен чіткий план дій, аби після перемоги авіаційна галузь України змогла швидко відновитись.
Під час обговорень учасники круглого столу розповіли, що попри заборону польотів, українські фахівці роблять все можливе для забезпечення належного стану авіаційної галузі — збереження висококваліфікованого персоналу та їх професійного навчання, утримання авіаінфраструктури в придатному для подальшої експлуатації стані.
"Впевнений, завдяки професійним діям і спільним зусиллям фахівців авіаційної галузі, відновити авіасполучення можна за відносно короткий термін, потрібен лише час на процедурні питання з авіакомпаніями та іншими відомствами. Аеропорт "Бориспіль" весь цей час наполегливо працює, аби бути готовим після перемоги та завершення необхідних заходів відразу приймати пасажирів» — звернувся до колег генеральний директор Міжнародного аеропорту "Бориспіль" Олексій Дубревський.
Крім того, під час круглого столу учасники розглянули питання безпеки, економічної стійкості та технологічних інновацій. Присутні погодилися, що тимчасове закриття повітряного простору та припинення роботи авіапідприємств не мають перешкоджати розвитку та покращенню рівня надання послуг. Наразі українські фахівці разом з міжнародними партнерами розробляють питання можливого впровадження технологій згідно зі світовими стандартами, аби після війни українські аеропорти могли зустріти пасажирів в технологічно оновлених і сучасних терміналах, а також забезпечити високий рівень якості обслуговування пасажирів та безпеки польотів.