У Києві Центри обслуговування платників (ЦОП) податкової стали доступнішими — запровадили послугу перекладу жестовою мовою.
Про це розповіли в Державній податковій службі Києва.
Таке рішення забезпечує доступність отримання адміністративних послуг для всіх громадян, незалежно від особливостей сприйняття інформації.
Як працює послуга:
- Біля віконця обслуговування в ЦОП розміщено наліпку зі спеціальним QR-кодом;
- Платник сканує його смартфоном та отримує доступ до відеозв’язку з професійним перекладачем Українського товариства глухих (УТОГ);
- Перекладач допомагає у реальному часі вести діалог із працівником податкової служби.
Цей сервіс безплатний, зазначають у ДПС.
Інші елементи доступності в ЦОПах Києва:
- Тактильні засоби для орієнтування — для людей з порушеннями зору;
- Кнопка виклику персоналу для маломобільних груп населення.
Також "Наш Київ" вже писав, що для підвищення безпеки пішоходів у Дарницькому районі облаштували новий світлофорний об’єкт з урахуванням принципів безбар’єрного середовища.
У столиці продовжують демонтувати незаконні паркани та огорожі: фото