Реальна вартість проїзду в наземному громадському транспорті Києва у 2,5-3 рази вища, ніж тариф.
Про це повідомила директорка з економіки та фінансів Київпастрансу Антоніна Старостенко на запит активіста з ГО "Пасажири Києва" Павла Постоєнка.
Тарифи на перевезення пасажирів у Києві встановили понад п'ять років тому – 14 липня 2018 року. Разова поїздка наразі коштує 8 грн.
"За цей період відбулись суттєві економічні зміни: підвищились тарифи на електричну енергію у два рази, дизельне пальне – на 73%, також збільшилася мінімальна заробітна плата на 80%, тому на сьогодні собівартість перевезення одного пасажира значно перевищує оплату за проїзд майже у два з половиною – три рази", – зазначила Старостенко.
У ГО "Пасажирах Києва" вважають, що знизити собівартість перевезень Дептранс може шляхом збільшення випуску підпорядкованого йому КП.
"Постійні витрати як-от зарплати, технічне обслуговування, утримання депо, контактної мережі та рейок суттєво не залежать від фактичного випуску. А от пасажиропотік і виторг залежать від нього напряму. Нагадаємо, що сім років тому на маршрути виходило 435 тролейбусів, а сьогодні – лише 250. Схожа ситуація і з трамваями", – аргументують активісти.
Раніше ми писали, що контролери громадського транспорту Києва повинні щодня штрафувати пасажирів, щоб отримати місячну премію.