Київська міська прокуратура спільно з ДБР повідомили про підозри колишньому секретареві Київради, а також директору Департаменту транспортної інфраструктури КМДА. Про це інформує Київська міська прокуратура.
Йдеться про Володимира Бондаренка, колишнього заступника міського голови — секретаря і депутата Київської міської ради, та Руслана Кадибора — директора Департаменту транспортної інфраструктури КМДА.Щодо першого, то слідчі встановили, що Бондаренко у 2022-2023 роках безпідставно нараховував і виплатив співробітнику апарату міськради заробітну плату, тим самим заподіявши шкоду державі на суму майже 700 тис. грн. Працівник апарату, якому виплатили кошти, вступив до лав ЗСУ та отримував там відповідне грошове забезпечення як військовослужбовець. Водночас він продовжував з липня 2022 року по березень 2023 року безпідставно отримувати заробітну плату від Бондаренка.
Крім цього, підозрюваний посадовець направив лист до КМВА із клопотанням відрядити мобілізованого працівника для роботи у міській раді. Таким чином, той фактично ухилився від проходження військової служби, адже він не прибув до військової частини та не виконав жодних завдань з оборони України.
Бондаренко заявив, що "підозра повністю необґрунтована" і зазначив, що йому інкримінують виконання його безпосередніх обовʼязків — а саме підписання розпоряджень, листів, відомостей, платіжних документів тощо. Також він зауважив, що мобілізований співробітник апарату міськради, а саме Ігор Хацевич, повернув до бюджету кошти та не отримував виплат за місцем несення служби.
Також сьогодні стало відомо, що про підозру повідомили ще одному київському чиновнику — директору Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслану Кадибору. Його службова недбалість спричинила тяжкі наслідки — призвела до руйнування тунелю в столичному метро.Нагадуємо, що на початку грудня 2023 року зупинили рух поїздів на ділянці між станціями "Либідська" — "Теремки". Причина — руйнування тунелю між станціями "Деміївська" — "Либідська" Оболонсько-Теремківської лінії метро. Тоді КМДА ухвалила рішення організувати перевезення пасажирів автобусами, які дублюватимуть маршрут зачинених станцій підземки.
В ході досудового розслідування встановили, що директор Департаменту транспортної інфраструктури не контролював роботу столичних підприємств, підпорядкованих йому як керівнику, а також не брав участь у розгляді питань, пов’язаних з виникненням надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру, що згодом і призвело до тимчасового закриття станцій метрополітену."Неналежне виконання посадовцем своїх обов’язків призвело до невчасного виявлення аварійної ситуації в метро та невжиття заходів щодо їх усунення", — йдеться у повідомленні.
Недоотримані прибутки від перевезення пасажирів та організація дублювальних маршрутів наземного транспорту коштували бюджету столиці 164 млн гривень.
Тоді причинами аварії на перегоні між станціями метро "Деміївська" та "Либідська" називали неякісне проєктування та будівництво ділянки. За це раніше двом посадовцям КП "Київський метрополітен" повідомили про підозру у службовій недбалості — прокуратура звинувати в аварії начальника служби колії, тунельних споруд і будівель та головного інженера.