Деформація тунелів між станціями “Деміївська” та “Либідська”: науковці назвали причини аварії

Сьогодні, 24 січня, з’явились перші попередні висновки від науковців щодо причин деформації тунелю між станціями “Деміївська” — “Либідська”. 

За попередніми даними, причиною аварії на перегоні є неякісне проєктування та будівництво ділянки.Науковці назвали причини деформації тунелів між станціями "Деміївська" та "Либідська"Про це розповіли на Офіційному порталі Києва. 

“У своєму висновку науковці зазначили, що причиною є неякісні проєктні рішення з облаштування тунелю в межах аварійної ділянки. А також неякісні будівельно-монтажні роботи спорудження конструкції тунелю цієї ділянки” — повідомив Директор Департаменту транспортної інфраструктури Руслан Кандибор.Науковці назвали причини деформації тунелів між станціями "Деміївська" та "Либідська"Крім того за висновками вчених:

  • Комунальне підприємство “Київський метрополітен” виконувало всі необхідні регламентні роботи з утримання та експлуатації перегінного тунелю;
  • Зупинка руху поїздів цією ділянкою була своєчасною. Це дало змогу розпочати встановлення причин виникнення аварійної ситуації із залученням відповідних фахівців, а також відновлювальні роботи.

Висновки є попередніми, адже експертне дослідження триває. Науковці назвали причини деформації тунелів між станціями "Деміївська" та "Либідська"Остаточні результати будуть відомі після розкриття котловану — тоді експерти зможуть провести необхідні дослідження конструкції тунелю ззовні. 

“Наш Київ” також писав, що обґрунтований тариф на проїзд у столичному метро перевищив 30 гривень. 

Будівельники розповіли, коли повністю запрацює синя гілка метро у Києві