У день блогера, 14 червня, до українських блогерів звернулися з привабливою пропозицією — за матеріальну винагороду написати пости про початок розслідування в НАБУ справи щодо закупівель футбольного покриття у дочірніх компаній Федерації футболу України.
Обов’язковою умовою було згадування в негативному ключі Президента Федерації футболу України Андрія Павелка.
Реакція блогерів не змусила на себе чекати. Вони висміяли такі спроби чорного піару. Також їх здивував спосіб комунікації з блогерами — запити на чорний піар їм надіслали просто у Facebook.
«21 століття. Вже винайшли месенджери, скайп-конференції, Телеграм, зашифровані сесії через Tor — я особисто бачив. З’явилися піар-агентства, політичні консультанти, копірайтери, прости господи, біржі лайків... Навіщо ви ходите по блогерах і пропонуєте їм дивне за гроші?», — пише на своїй сторінці Кирило Данильченко.
«Ми всі прекрасно пам’ятаємо кейс з Певелко і кубком фіналу Ліги чемпіонів... Але це не привід напарювати джинсу», — каже блогер Ярослав Матюшин.
Ще один популярний блогер Катерина Золотарьова міркує: «Навіщо купувати негатив, якщо люди й самі критикують, коли є привід — як було у випадку кубка?». За її словами, це не перший подібний інцидент. Періодично такі речі пропонують навіть реальні френди:
«Потім вони в кращому випадку потрапляють в ігнор, в гіршому опиняються в складі колишніх френдів. Тому що найменше, про що подумають люди про таку людину — що він чийсь провокатор, ну або як найочевидніший варіант — що він просто недалекий ідіот».
За словами блогерів, з такими пропозиціями звернулися до багатьох їхніх колегам. Вони радять таким «горе-активістам» довідатися, як будуються піар-кампанії та хто такі медіа-баєри. Навіть пропонують свої послуги консультантів у цьому питанні. Звичайно, за матеріальну винагороду.