Кличко презентував інтерактивну систему контролю усіх проблем міста у своєму кабінеті

Меру Києва Віталію Кличку під час наради з заступниками голови КМДА презентували "електронний кабінет мера" – систему моніторів, на які в режимі онлайн виводяться дані про стан міського господарства, системи ЖКГ, онлайн-бюджет міста. Про це повідомляе офіційний сайт мера.

«У нас вже були презентації сучасних технологій, які дають можливість мешканцям міста отримувати інформацію в режимі онлайн, і полегшують отримання киянами сервісу. Сьогодні ми запускаємо одну зі складових системи Smart City, яка дає інструментарій моніторингу та контролю за більшістю ключових процесів, які відбуваються у місті», - наголосив Кличко.

Він зазначив, що за допомогою цієї системи і мер, і його заступники можуть в режимі реального часу відслідковувати усі процеси та проблемні ситуації у місті і оперативно реагувати на них. «На інтерактивні панелі виводиться інформація про наявність тепла у будинках або аварії на тепломережах, про ситуацію з водопостачанням. Також є інформація про правопорушення у місті, роботу медичних та комунальних служб. Впевнений, що система контролю дасть можливість столичній владі більш ефективно працювати та надавати більш якісний сервіс киянам», - підкреслив міський голова.

За словами Кличка, ця система не нова і успішно працює у багатьох містах світу. «Таку систему презентували у Лондоні, Тель-Авіві, Берліні. І я радий, що така система контролю і відслідковування усіх проблем міста відтепер працюватиме у Києві», - зауважив мер Києва.

Система електронного кабінету мера складається з 6 моніторів, на які виводиться інтерактивна інформація, зокрема, інформація по системі ЖКГ від контактного центру, карта розриттів при аваріях міських мереж, карта подачі опалення, інформація служби 103, онлайн-бюджет міста та інформація контактного центру 1551. На монітори виводяться дані і про динаміку звернень щодо проблем ЖКГ: несправні ліфти, список ЖЕКів та звернення до них по районах міста, теми найпопулярніших звернень громадян, адреси аварій мереж, оперативна інформація викликів швидкої допомоги та інше. А найближчим часом також з’явиться оперативна інформація щодо прибирання міста в зимовий період. Для цього уся снігоприбиральна техніка буде обладнана GPS-навігаторами.

Віталій Кличко також звернувся до розробників з тим, аби внести до графіків даних порівняльну інформацію щодо динаміки вирішення проблем з гарячим водопостачанням та відсутністю тепла у будинках міста. Також мер зазначив, що ця система в найближчий час має стати доступною і для всіх киян через веб-сторінку Smart City, тож мешканці столиці теж зможуть оперативно слідкувати за ситуацією у місті.

Над розробкою електронної системи працюють співробітники контактного центру Києва, тому додаткового фінансування з бюджету цей проект не потребує.