Перегляд стрімінгових каналів зріс на 32%: дані сервісу Emporium

Значна частина українців традиційно користується кабельним та супутниковим телебаченням. Водночас в Україні досить активно розвивається стрімінговий ринок. Кількість людей, які дивляться інтернет-телебачення, становить близько 2 млн. Попри необхідність економити, українці все частіше віддають перевагу стрімінговим сервісам, які пропонують якісний контент. Лідерами рейтингу популярності є Megogo, Sweet.TV, Київстар ТБ, Vodafone TV.

Причини зростання попиту

Згідно з даними, отриманими шляхом анонімного опитування та аналізу запитів відвідувачів сайту з промокодами emporium.com.ua, у 2023 році кількість користувачів потокових відеосервісів та аудіоресурсів збільшилася на 32%. Загалом за доступ до контенту готові платити 25% дорослих українців. Середній чек становить близько 200 грн. Проте, як зауважили в Emporium, активувавши, скажімо, промокод Megogo, є можливість отримати знижку у розмірі 99% на передплату пакета "Оптимальний". А доступ до тарифного плану "Легкий" зі знижкою коштує всього 99 грн на місяць.

Зростанню популярності стрімінгових сервісів сприяють кілька факторів:

  • блокування державою доступу до піратських ресурсів;
  • можливість переглядати фільми, спортивні змагання чи слухати музику на кількох пристроях оформивши одну підписку;
  • доступ до кількох сотень телеканалів;
  • контент транслюється в режимі реального часу;
  • відео не містить реклами;
  • на окремих платформах, крім фільмів, спортивних подій та музики, є доступ до навчальних та тренувальних курсів з історії, інфогігієни, іноземних мов тощо.

Також, за словами експертів Emporium, попит на платний контент збільшується завдяки цікавим пропозиціям потокових платформ. Серед найбільш привабливих називають такі:

  • знижки для нових передплатників;
  • безплатний пробний період;
  • доступ до частини контенту без передплати.

Не менш важливим чинником, що впливає на зростання попиту, є тематичне розмаїття в межах одного тарифного плану.

Інші особливості медіаспоживання

Як свідчать дані соцопитувань, основним видом контенту для українців є новини. Найчастіше про них дізнаються в соцмережах:

Telegram — 71%;

Facebook — 55%;

Viber — 50%;

YouTube — 50%;

Instagram — 29%;

TikTok — 25,1%.

Серед користувачів переважають люди у віці 25-34 роки.

Телебачення поступово втрачає свої позиції. Частка тих, для кого воно є основним джерелом інформації, становить приблизно 38%. В основному це представники вікової категорії 45-54 роки. Натомість до 33% зросла кількість тих, хто слухає новини по радіо. З інтернет-ЗМІ новинну інформацію отримують майже 58% українців, а 22% дізнаються про новини на стрімінгових платформах.

Розважальний контент українці найчастіше переглядають на YouTube — 64%. В основному це ті, кому від 18 до 24 років. Класичне телебачення з метою розважитися використовують 29% українців, в онлайн-кінотеатрах розважальні передачі дивиться 40% від загальної кількості користувачів.

Emporium — це незалежний агрегатор знижок, який співпрацює з вітчизняними та міжнародними брендами. На сайті доступно більше 10 000 актуальних промокодів, бонусів, акцій та купонів.