Cвобода бути собою разом із glo™ та Лесею Нікітюк
На правах реклами
glo™ призначений для повнолітніх споживачів тютюну або нікотину
glo™ призначений для повнолітніх споживачів тютюну або нікотину
Cвобода бути собою разом із glo™ та Лесею Нікітюк
На правах реклами
glo™ призначений для повнолітніх споживачів тютюну або нікотину
glo™ призначений для повнолітніх споживачів тютюну або нікотину
Як виглядає світ, у якому кожен вільно виражає себе та свої бажання? Новий відеоролик бренду glo™ допомагає його уявити. Разом із Лесею Нікітюк бренд відкриває двері у сміливий та безкомпромісний світ hyper+ — своєрідну паралельну реальність, у якій не потрібно підлаштовуватись під стандарти. Там можна бути собою на сто відсотків та насолоджуватись кожним моментом життя.
Свобода самовираження без упереджень — це головний меседж нового відео від бренду glo™. Для його зйомок зібрали зіркову команду: яскраву амбасадорку бренда Лесю Нікітюк, режисерів Леоніда Колосовського та Дмитра Голумбевського, студію The Martini Shot, а також класний акторський склад. До нього увійшли хореограф та учасник шоу «Танці з Зірками» Дмитро Жук, блогер Євген Таллер, танцюрист шоу «Танцюють Всі» Бахтіяр Ібрагімов та інші.
У героях світу hyper+ ми всі можемо впізнати самих себе. Кожен з них — це яскрава та самобутня особистість, яка має що показати світу та сміливо реалізує свої бажання. Дівчина з офісу піддається драйву і танцює хіп-хоп під час обідньої перерви. Майстер дорожніх робіт стає суперзіркою на крутій блогерській платформі. А звичайний хлопець, прогулюючись площею, створює фантастичний світ у своїй уяві.
У героях світу hyper+ ми всі можемо впізнати самих себе. Кожен з них — це яскрава та самобутня особистість, яка має що показати світу та сміливо реалізує свої бажання. Дівчина з офісу піддається драйву і танцює хіп-хоп під час обідньої перерви. Майстер дорожніх робіт стає суперзіркою на крутій блогерській платформі. А звичайний хлопець, прогулюючись площею, створює фантастичний світ у своїй уяві.
У героях світу hyper+ ми всі можемо впізнати себе. Кожен з них - це яскрава та самобутня особистість, яка має що показати світу і сміливо реалізує свої бажання.
Кожна історія світу hyper+ зацікавлює та спонукає замислитись про те, що бути собою — це дійсно круто. Варто лише відкинути упередження та прийняти себе і свої захоплення — це допоможе відкрити власний неповторний стиль.
Сміливі експерименти, несподівані поєднання та відчуття свободи притаманні всьому, що робить бренд glo™ — від нестандартних проєктів до інноваційних девайсів.
Сміливі експерименти, несподівані поєднання та відчуття свободи притаманні всьому, що робить бренд glo™ — від нестандартних проєктів до інноваційних девайсів.
Кожна історія світу hyper+ зацікавлює та спонукає замислитись про те, що бути собою — це дійсно круто.
Лінійка glo™ hyper+ — це відображення стилю, втілене в елегантних лініях, вишуканій комбінації текстур та сучасному дизайні. Елегантний чорний, довершений синій, бездоганний білий чи вишуканий золотий — кожен варіант девайсу є особливим і доповнює стиль власника.
Нагадаємо, ролик про світ hyper+ — не перша колаборація бренду glo™ з Лесею Нікітюк. З травня телеведуча співпрацює з брендом в рамках урбаністичної кампанії «Місто vs. Урбазаври», яка проходить у Києві, Одесі та Харкові.