Леся Патока — дівчина з вогненно-рудим волоссям, яка стоїть за кокошниками Олі Полякової та космічними образами ONUKA. Вона працювала мало не з усіма українськими селебритіс, створила студію головних уборів Nagolovy і розробила костюми для шоу «Маска».
Журналісти «Нашого Києва» заглянули всередину робочого процесу студії, приміряли головний убір Нати Жижченко та дізналися, куди подівся піджак Івана Дорна з кліпу «Стыцамен».
Про різницю між стилістом та художником з костюмів
Стиліст — це людина, яка йде магазинами, знається на трендах сезону і підбирає на власний смак образ. Дизайнер — це натхненна людина, яка створює. Вона диктує тренди. Її наслідують. Художник з костюмів — людина, яка створює образи під конкретну людину та задачу. Мене досі називають по-різному.
Про улюблений образ
Моєю найулюбленішою є робота для Ляпис Трубецкой на пісню «Принцесса». Ми тоді вперше, крім образів усій групі, створили артоб’єкти та неймовірні декорації.
Це тоді була шалена робота, такою вона є зараз і буде через 10 років.
Про телешоу «Маска»
Ми працювали над цим шоу усією командою пів року. З 16 героїв 12 — наші костюми.
Ми знали, на кого ми шиємо костюми. Але перед початком роботи ми підписали пачку документів зі штрафними санкціями у €50 000, якщо пробовтаємося, хто всередині.
Костюми приміряли на селебритіс. Найдовше ми робили дракона, витратили на нього майже місяць. Для його луски ми порізали 4 тис. деталей. Це було найцікавіше, бо у величезному драконі може бути мініатюрна дівчина.
Ми працювали над цим шоу усією командою пів року. З 16 героїв 12 — наші костюми.Ми знали, на кого ми шиємо костюми. Але перед початком роботи ми підписали пачку документів зі штрафними санкціями у €50 000, якщо пробовтаємося, хто всередині.Костюми приміряли на селебритіс. Найдовше ми робили дракона, витратили на нього майже місяць. Для його луски ми порізали 4 тис. деталей. Це було найцікавіше, бо у величезному драконі може бути мініатюрна дівчина.
Про те, куди діваються костюми після використання
Це повноцінні артоб’єкти. Вони часто йдуть на аукціони, але і залишаються у нас. Ми маємо костюм зі значками Івана Дорна з кліпу «Стыцамен», сопілку на обручі, яка прикрашала обкладинку першого альбому ONUKA.
Головний убір з кліпу Zenit Наточки (Ната Жижченко, ONUKA — Ред.) вважить близько 3 кілограмів.
Потім приходять люди й кажуть: «О, ми це бачили у кліпі!» Це неймовірно.
Тканини ми завжди використовуємо знову. У нас немає такого, щоб щось викинути. Усі елементи чекають свого часу.
Про важливість мати образ
Треба, щоб артист асоціювався не з елементами, а з повноцінним образом. Якщо ти скажеш «Шляпки», буде асоціація з Катьою Осадчею. Якщо скажуть «А з ким асоціюється кокошник», то це буде Оля Полякова. Залишатися просто у майці та джинсах — не варіант, бо ти будеш одним з хлопців, які виступають у майці та джинсах.
Про знайомства та соцмережі
10 років знайомства у шоу-бізнесі відігравали величезну роль. Вони вирішували, чи запросять тебе знімати, чи порекомендують. Зараз на перший план вийшли соцмережі. Якщо ти крутий, якщо на тебе багато хто підписаний, якщо у тебе класні роботи, тебе вже кличуть завдяки цьому.
Радимо переглянути день з Нією Нікель — дівчиною, яка робить декілька бізнесів одночасно та виховує доньку з тяжкою хворобою.