«Укрзалізниця» розробляє сервіс, який дозволить пасажирам відстежувати появу в продажу раніше розкуплених квитків на поїзди. Про це повідомляє Delo з посиланням на начальника департаменту пасажирських перевезень далекого прямування «Укрзалізниці» Олександра Красноштана.
Для цього потрібно буде зареєструватися у спеціальному «списку очікування». Як тільки у продажу знову з’являться квитки, які раніше були розкуплені або заброньовані, система сповістить про це клієнта. При цьому пріоритет у купівлі дефіцитних квитків будуть мати ті, хто скористався сервісом.
«Ми розробляємо систему waiting list (список очікування — прим.). Пасажир зможе зареєструватися і вибрати один або кілька поїздів, які йому підходять і на які немає квитків. І тоді, коли з’явиться вільний квиток (хтось передумав їхати й здав свій квиток), то він не потрапить до загальної системи продажу, а спочатку проходить через "решето" waiting list. Якщо квиток "не знайшов" свого покупця у waiting list, тоді він піде у загальний продаж», — розповів Красноштан. Однак, коли запрацює такий сервіс, він не уточнив.
На думку Красноштана, введення «списку очікування» допоможе боротися з перекупниками квитків на поїзди.
«Дуже багато говорять, що квитки купують перекупники. Я завжди прошу, щоб мені принесли квиток, куплений через перекупника. Тоді я зможу подивитися, яку схему він використовує і чи є причетність співробітників "Укрзалізниці" до перекуповування квитків. Поки був тільки один випадок, коли мені принесли куплений у перекупника квиток. Природно, покупцеві була відшкодована сума квитка. Ми повністю розслідували цей інцидент. Перекупник сидів в інтернет-кафе і просто клацав систему букінгу УЗ. Це був зданий квиток, і перекупник його "спіймав". Це вся технологія», — розповів чиновник.
Також він додав, що у клієнтів «Укрзалізниці» виникають проблеми з придбанням квитків онлайн через безліч чат-ботів. Саме через них час від часу перестає працювати сайт бронювання квитків компанії.
«Зараз діє більш проблемна для нас програма — чат-боти. Такі боти "садять" нашу систему. Онлайн-система продажу квитків досить малопотужна, чат-боти постійно роблять запит про наявність квитків. І виходить так, що система активно шукає квитки, йдуть масові запити (особливо в пікові періоди перевезень), і система просто не витримує. Ще влітку букінг УЗ кілька разів "лягав" — це якраз результат масової роботи чат-ботів», — резюмував Красноштан.
Раніше повідомлялося, що «Укрзалізниця» змінить дизайн квитків.