Зіркою кампейну українського бренду став німецький дизайнер

Напевно, всі бачили в Instagram чоловіка, який щодня з початку повномасштабної війни викладав ліфтолуки в синьо-жовтому вбранні.

Це німецький дизайнер та блогер Франк Пітер Вайлд, який нещодавно знявся для українського бренду Aisenberg.

"Для Франка це перший кампейн, а для бренду маленька перемога на шляху до підкорення Берліна", — розповідають в команді Aisenberg.

Лінійка складається з речей з деніму у доволі стриманих кольорах. Серед них кольори хакі, темно-сірий, синій та чорний. Кожна з речей кампейну має свою особливу деталь. Зокрема, це надписи PEOPLE FOR PEACE, серця, масивні кармани і вишита на рукавах дата 24.02.2022.

Бренд обіцяє передати частину коштів з продажу колекції відправити на допомогу Збройним силам України.

Нагадаємо, раніше бренд LOG IN створив колекцію прикрас спільно з Музеєм історії України. Детальніше про дроп тут.