Як проходить діагностика та заміна рейок в метро Києва: фото
Фото: пресслужба КМДА

У “Київському метрополітені” показали, як проходять поточні планові роботи із заміни рейок та їх діагностики. Як проходить діагностика та заміна рейок в метро Києва: фотоФахівці підземки замінили частину зношеної рейки на перегоні між станціями “Майдан Незалежності” — “Площа Українських Героїв” та показали роботу дефектоскопа — спеціального приладу для діагностики стану рейок.Як проходить діагностика та заміна рейок в метро Києва: фотоЯк проходить діагностика та заміна рейок в метро Києва: фотоЗа допомогою дефектоскопа контролюють стан рейок, виявляючи дефекти на ранніх стадіях — це дає можливість вчасно провести ремонт або заміну рейкового полотна. Як проходить діагностика та заміна рейок в метро Києва: фотоПротягом нічної зміни одна бригада проводить діагностику близько 3 км колій. Загалом щоночі працює кілька бригад дефектоскопістів на кожній лінії.Як проходить діагностика та заміна рейок в метро Києва: фотоЗаміна рейок — це один із важливих етапів утримання колійної інфраструктури. Роботи виконують винятково в нічний час, коли зупиняють рух поїздів і знімають напругу з контактної рейки. Нині фахівці встановлювали 25-метрову рейку вагою майже 1 300 кг.Як проходить діагностика та заміна рейок в метро Києва: фотоЯк проходить діагностика та заміна рейок в метро Києва: фотоДіагностику і заміну рейок (за необхідності) проводять регулярно — для підтримки належного стану інфраструктури метро.

Загалом поточні роботи з утримання тунелів, рейок, контактних мереж та іншого обладнання у столичній підземці тривають безперервно. Кожної ночі до цього процесу залучають близько 400 працівників профільної служби.Як проходить діагностика та заміна рейок в метро Києва: фотоЯк проходить діагностика та заміна рейок в метро Києва: фотоРаніше “Наш Київ” повідомляв, що в Ірпені з’явилися світлофори, які працюватимуть під час блекаутів.

Протиожеледна обробка доріг у столиці: скільки задіяли техніки