Багаторічний лідер вітчизняного ритейлу "АТБ" одним із перших впроваджує інноваційні рішення, які ще кілька років тому здавалися чимось неймовірним. Наразі йдеться про електронну платформу для ефективної та прозорої взаємодії з постачальниками товарів — "Портал постачальника".
Цей диджитал-інструмент робить максимально простою та надефективною взаємодію ритейлера з постачальниками товарів з відкритими актуальними умовами співробітництва, де постачальники мають можливість подати комерційну пропозицію з відстеженням статусу та результату розгляду, укласти договір з автоматичним заповненням в шаблон договору інформації про постачальника, умов співробітництва, графіка постачання та даних про товар тощо. Це впевнений крок за європейським зразком щодо провадження відкритого, відповідального та прозорого бізнесу, адже створено сучасні умови для ефективної співпраці партнерів.
Варто зазначити, що електронну платформу "Портал постачальника" в "АТБ" протестували та впровадили ще під час пандемії коронавірусу у 2021 році. Тоді вона значно
спростила відносини бізнес-партнерів і допомогла попри все безперебійно забезпечувати широкий загал гарантовано свіжими продуктами та якісними товарами першої необхідності. За допомогою порталу вдалося оптимізувати механіку внесення змін до договорів, включаючи автоматичне формування додаткової угоди з актуальною специфікацією товару в разі зміни закупівельної вартості товару й інших обставин.
Цікаво, що інноваційна платформа "АТБ" доступна партнерам зі смартфонів і планшетів, що спрощує взаємодію та робить її більш мобільною. Постачальники певних товарних груп зареєстровані та працюють на цьому порталі ще з 2021 року, а з 10 квітня 2023 року портал доступний для всіх потенційних постачальників товарів. Що це означає для пересічного покупця? На поличках понад тисячі супермаркетів "АТБ" у різних куточках країни мають шанси з'явитися нові якісні продукти та товари найкращих вітчизняних виробників, а головне – за притаманними мережі "АТБ-Маркет" чесними та демократичними цінами. Нагадаємо, що асортимент кожного дискаунтера мережі перевищує 3,5 тис. найменувань.
Позбавить зайвого клопоту новий сервіс і потенційних постачальників продукції до "АТБ". Кожен охочий стати партнером лідера вітчизняного ритейлу, йдеться про бакалію,
алкогольні та безалкогольні напої, кондитерські вироби, м’ясну, рибну та молочну продукцію, непродовольчі товари, має можливість у вільному доступі ознайомитись з умовами співпраці, за допомогою свого мобільного надіслати комерційну пропозицію, не витрачаючи час на пошук контактів менеджерів, адже система робить це автоматично, гарантовано та максимально оперативно отримати відповідь на свою пропозицію та навіть підписати договір постачання з автоматичним заповненням інформації (дані беруться з особистого профілю постачальника).
Окрім того, на "Порталі постачальника" компанії "АТБ" в особистому кабінеті ретельно зберігається весь архів підписаних документів з електронними підписами. Також наявне єдине вікно для зручної комунікації з менеджером, договірним відділом, логістами тощо.
Отже, тут створені сучасні умови для ефективного та взаємовигідного бізнес-партнерства на довгі роки.
Раніше ми писали, у чому головні переваги платіжної картки "АТБ", яку отримали вже більш як мільйон українців.