Одна з найбільших креативних агенцій Великої Британії Pablo розробила рекламну кампанію для фандрейзингової платформи UNITED24.
Креативники Pablo працюють з Adidas, Nutella, Citroëen та іншими відомими брендами. Тепер вони створили туристичні постери у ретро-стилі, які запрошують до України та показують історичні будівлі та туристичні місця, зруйновані російськими ракетами. Зокрема, на постерах зобразили монумент "Батьківщина-Мати" у Києві та водонапірну вежу у зруйнованому росією Маріуполі — одну з головних пам'яток міста до повномасштабного вторгнення.
Також на постери додали QR-код з посиланням на UNITED24, щоб люди могли швидко зробити внесок на відбудову України. Гаслом незвичайної туристичної кампанії стало "Come to Ukraine. There's so much to do".
В UNITED24 кажуть, що ця рекламна кампанія вже потрапила у шортлист видання PR Week.
Нагадаємо, у грудні 2022 року ЦУМ разом з платформою UNITED24 презентували другий дроп сувенірної колекції з Музею Івана Гончара.