Від оплати послуг до замовлення їжі — додаток DIM розширює можливості для мешканців
Фото: freepik.com

Група компаній DIM запускає власний мобільний додаток, призначений для всіх, хто обрав нерухомість у житлових комплексах компанії. Головна його функція — оптимізувати отримання всіх необхідних послуг.

«Ваша квартира в DIM — ваш найбільший гаджет і ми робимо все можливе, щоб користуватися ним було комфортно, легко і приємно. На даному етапі функціонал програми дозволяє оплачувати послуги з утримання будинку, комунальні платежі і залишати заявки. Крім того, це перший в Україні додаток від забудовника, через який можна замовляти їжу та ліки додому», — розповідає директорка керуючої компанії DIM Expert Тетяна Сердюк.

У додатку також можна буде дізнаватися новини компанії і свого житлового комплексу, брати участь в опитуваннях від керуючої компанії, переглядати архів своїх платежів і багато іншого.

«Це тільки перший реліз продукту, ми просимо залишати відгуки у наших користувачів. Зараз в роботі ще цілий ряд нових функцій і сервісів, які зроблять додаток ще більш досконалим. У найближчі місяці з’являться розширені функції для інвесторів — можна буде стежити за ходом будівництва комплексів, платити розстрочку, дізнаватися про спеціальні пропозиції, спілкуватися з сусідами тощо. Плануємо розширити співпрацю з партнерами шляхом інтеграції цікавих і необхідних нашим покупцям сервісів», — пояснює директорка з маркетингу Групи компаній DIM Ірина Міхальова.

Але головна особливість програми — можливість у декілька кліків замовити їжу або ліки з доставкою додому, завдяки співпраці з провідними деліверами України.

«Ми дуже раді підтримати проєкт, який реалізує група компаній DIM. Головна мета Liki24.com — робити ліки ще більш доступними для кожного, щоб життя наших клієнтів ставало комфортнішим. І в цьому наше бачення повністю збігається з підходами DIM. Раді, що з’явився класний додаток, у якому зібрані важливі послуги», — говорить засновник сервісу Liki24 Антон Аврінський.

Ідея співпраці припала до душі і провідному інтернет-сервісу доставки продуктів Goodex24.com.

«Турбота про якість життя людей, їхнє здоров’я і комфорт, яку реалізує DIM, повністю збігається з нашими ключовими цінностями, яких ми щодня дотримуємося в першому онлайн-супермаркеті Goodex. Ми дуже раді тому, що вийшов чудовий і, головне, корисний додаток, і що саме нам запропонували долучитись у ролі відповідальних за сервіс з доставки продуктів», — розповідає директор з маркетингу Goodex Андрій Хорошун.

Реєстрація в додатку відбувається за номером телефону. Доступ максимально безпечний, оскільки передбачене двофазне підтвердження і зараз сервісом можуть користуватися тільки жителі комплексів від DIM. Інтерфейс програми приємний і легкий у використанні. Завантажити його можна в App Store та Google Play.

DIM — це простір для комфортного життя, майданчик для вигідних інвестицій, високий сервіс керуючої компанії, архітектурні та дизайнерські рішення, які формують нову культуру міського середовища. З 2014 року компанія ввела в експлуатацію 10 будинків, а ще п’ять проєктів знаходяться на різних етапах будівництва. Загалом в проєктних портфелях компанії — 890 тисяч квадратних метрів нерухомості. Кожен п’ятий покупець повертається для повторних інвестицій.