Малий і середній велобізнес та "Асоціація велосипедистів Києва" запрошують Департамент транспортної інфраструктури на діалог після новини про ліквідацію сектору інфраструктури.
Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив власник компанії Veliki.ua Олексій Кушка.
Він впевнений, що представники велобізнесу разом із Департаментом зможуть дійти згоди щодо подальшої діяльності Сектору розвитку веломережі зокрема шляхом спільного фінансування, залучення грантів та пожертв у фонд Велосектора. Це все і пропонують обговорити на спільній зустрічі.
"Київ вважають новим Берліном. Я з цим не погоджуюсь. Бо Слава ЗСУ, що в нас не сталось те, що було в Берліні у другу світову, а якщо порівнювати велоінфраструктуру — то Київ скоріше німецьке ПГТ по цьому маркеру. Але нам так не треба. 140 км це замало", — наголосив Кушка.
Він також нагадав, як у березні минулого року, коли громадський транспорт не працював, люди користувалися якраз таки велосипедами. Ба більше, в травні того ж 2022-го під час паливної кризи велобізнес зняв з прокату вживані байки й почав їх продавати людям, а також забезпечував ними волонтерів.
Крім того, наголосив підприємець, розвинута велоінфраструктура — це один із критеріїв якості життя міст Європи, куди наша країна йде.
Нагадаємо, вчора активісти повідомили, що Департамент транспортної інфраструктури КМДА ліквідував сектор розвитку веломережі в Києві.