Активісти повідомляють про ліквідацію сектору розвитку веломережі в Києві

Активісти повідомляють про ліквідацію сектору розвитку веломережі Департаментом транспортної інфраструктури КМДА.

Допис про це з’явився на Facebook-сторінці громадської організації "Київ — Велосипедне Місто".

Зазначається, що за три з половиною роки сектор показав значні результати своєї роботи. Зокрема, кажуть активісти, було збільшено велосипедну мережу з 69 до 220 кілометрів. Крім того, за цей час у столиці з'явилося більше ніж 1600 велопарковок, а також змінився підхід до проєктування. Попри це, зміна керівництва Департаменту транспортної інфраструктури нівелювала роботу сектору та зупинила розвиток велосипедної мережі Києва.

"Руслан Кандибор, нащо ти в цьому місті потрібен? Ти маєш піти звідси, щоб більше ніхто не згадував, яка ганьба керувала транспортним сектором столиці у найважчі часи", — прокоментували інформацію активістів в "Пасажирах Києва".

Транспортні експерти додали, що, крім іншого, за сприяння Сектору організації веломережі у Києві з’явилися нові смуги громадського транспорту на вулицях:

  • Лаврській;
  • Генерала Алмазова;
  • Великій Житомирській;
  • Солом'янській;
  • Князів Острозьких;
  • на проспекті Володимира Івасюка та бульварі Лесі Українки.

Смуги на останніх двох, кажуть "Пасажири Києва", наразі ліквідовані нинішнім керівництвом Департаменту транспортної інфраструктури.

Нагадаємо, раніше ми розповідали про ремонт на вулиці Ентузіастів, де не передбачено велодоріжок.