В Україні запустився маркетплейс допомоги жінкам "Підмога". Вперше об'єдналися понад 20 соціально важливих організацій.
На сторінці маркетплейсу зібрані жіночі ініціативи — фонди, благодійні та громадські організації, а також телеграм-боти, які підтримують та надають допомогу українським жінкам. Можна обрати категорію фонду або громадську організацію — гуманітарна чи юридична допомога, робота з питаннями насильства, здоров'я або освітні проєкти.
Мета проєкту "Підмога" багаторівнева. Її ціль — полегшити жінкам пошук організацій та ініціатив, до яких можна звернутися по допомогу. По-друге, це інструмент для громадських організацій, який допоможе розказати про свою діяльність ширшій аудиторії.
Громадські організації, які хочуть потрапити до переліку, можуть заповнити анкету на сторінці "Підмоги" або написати на сайт.
Для divoche.media "Підмога" є й важливим соціальним проєктом, який посилює вплив та видимість жіночих спільнот.
На сторінці проєкту вже понад двадцять пропозицій, серед них є й досвідчені організації, й ті, що утворилися нещодавно у відповідь на нові виклики, які постали перед українським жіноцтвом після 24 лютого. Зокрема, фонд "Сильні", який допомагає постраждалим від сексуального насильства, та громадська організація «Землячки», яка забезпечує жінок-військових гуманітарною допомогою. Вітрина проєкту буде доповнюватися та оновлюватися щонайменше раз на місяць.
Divoche.media — незалежний жіночий онлайн-журнал, створений у березні 2022 року на основі сайту The Devochki. Фокус проєкту незмінний — це досвід, досягнення жінок та їхні проєкти у бізнесі, культурі, благодійності та соціальній сфері.