Контракт на будівництво метро на Виноградар без конкуренції отримала будівельна компанія "Автострада". В ході проведення тендеру керівництво метрополітену висунуло низку вимог для підрядників, які було майже неможливо виконати за короткий термін.
Про це повідомили у виданні "Наші гроші".
За словами журналістів, деякі вимоги були дозволені законодавством, інші погодив Антимонопольний комітет.
Які "заточки" виявили в тендері на будівництво метро на Виноградар
Конкурентами "Автостради" були невеликі фірми, відомі компанії "Автомагістраль-південь", "Ростдорстрой", "Онур", а також іспанська компанія "Cobra Instalaciones y Servicios" з будівельними проєктами у 45 країнах світу. Метрополітен дав учасникам лише три тижні на підготовку документації. Іспанці не встигли перекласти тендерну пропозицію на українську мову й просили подовжити термін, але їм відмовили.
Крім того, важливою умовою для учасників тендеру був обсяг доходу за останній рік, який мав становити 7 мільярдів гривень (50 % від суми очікуваної вартості предмета закупівлі). Ця вимога унеможливила участь у торгах фірм, які переживають "складні часи" в умовах війни. Також були інші вимоги, на які скаржились компанії.
До речі, ТОВ "Група компаній "Автострада" і раніше отримувала контракти без конкуренції. Останній — тендер на ремонт аварійного перегону між станціями "Деміївська" і "Либідська" вартістю 445 мільйона гривень.
Нагадаємо, активна фаза будівництва метро на Виноградар має розпочатися у жовтні 2024 року.