Укрзалізниця почала обробляти текстові звернення пасажирів за допомогою ChatGPT.
Про це йдеться в Telegram-каналі компанії.
Зазначається, що чат-бот розподіляє скарги, отримані через застосунок Укрзалізниці, за 21 тематикою — від "якості обслуговування" до "запізнень", після чого аналізує їх.
Раніше це робилося вручну, що не завжди дозволяло оперативно реагувати на звернення, оскільки залізничники отримують близько 300 відгуків за день.
Тепер завдяки штучному інтелекту вдається прискорити роботу та реакцію на порушення. Система дозволяє відстежувати по днях, тижнях та місяцях динаміку скарг за конкретними поїздами та маршрутами.
"Таке застосування ChatGPT дозволяє нам пришвидшити роботу з аналізу зворотного звʼязку та визначати найбільш проблемні ділянки — і, відповідно, оперативніше реагувати. Штучний інтелект ChatGPT коректно визначає категорію звернення в 90% випадків", — розповів перевізник.
Нагадаємо, раніше вийшов благодійний мерч від Saint Javelin та Укрзалізниці — "Свята залізниця".