Укрпошта випустила марку на підтримку Укрзалізниці після кібератаки
Укрпошта

На знак підтримки Укрзалізниці після нещодавньої кібератаки, Укрпошта випустила спеціальну власну марку. Про це повідомила Укрзалізниця.

На марці художник Олександр Нікітюк зобразив культовий символ залізничних подорожей в Україні — підсклянник зі склянкою чаю.

Особливістю цієї акції є розіграш 100 ексклюзивних аркушів серед пасажирів, які висловили слова підтримки залізничникам. Щоб взяти участь у розіграші, користувачам потрібно було залишити відгук у застосунку Укрзалізниці після його відновлення (з моменту відновлення застосунку і до моменту повернення втрачених квитків).Укрпошта випустила марку на підтримку Укрзалізниці після кібератаки

На аркуші марки також можна побачити напис "+1440". Це символізує 1440 кілометрів — протяжність найдовшого залізничного маршруту в Україні, сполученням Запоріжжя — Ужгород.

Переможці розіграшу отримають не лише марку, а й +1440 "обіймашок". Укрзалізниця повідомить переможців розіграшу протягом тижня, а марки будуть доставлені поштою.

Нагадаємо, 23 березня цифрові сервіси Укрзалізниці, зокрема додаток і вебсайт, тимчасово припинили роботу через кібератаку.  

Укрпошта анонсувала випуск нових марок "Маяки України": деталі