Укрпошта випустила марку на підтримку Укрзалізниці після кібератаки: фото
Укрпошта

На знак підтримки Укрзалізниці після нещодавньої кібератаки, Укрпошта випустила спеціальну власну марку. Про це повідомила Укрзалізниця.

На марці художник Олександр Нікітюк зобразив культовий символ залізничних подорожей в Україні — підсклянник зі склянкою чаю.

Особливістю цієї акції є розіграш 100 ексклюзивних аркушів серед пасажирів, які висловили слова підтримки залізничникам. Щоб взяти участь у розіграші, користувачам потрібно було залишити відгук у застосунку Укрзалізниці після його відновлення (з моменту відновлення застосунку і до моменту повернення втрачених квитків).Укрпошта випустила марку на підтримку Укрзалізниці після кібератаки

На аркуші марки також можна побачити напис "+1440". Це символізує 1440 кілометрів — протяжність найдовшого залізничного маршруту в Україні, сполученням Запоріжжя — Ужгород.

Переможці розіграшу отримають не лише марку, а й +1440 "обіймашок". Укрзалізниця повідомить переможців розіграшу протягом тижня, а марки будуть доставлені поштою.

Нагадаємо, 23 березня цифрові сервіси Укрзалізниці, зокрема додаток і вебсайт, тимчасово припинили роботу через кібератаку.  

Укрпошта анонсувала випуск нових марок "Маяки України": деталі