Український бренд запустив ініціативу, яка допоможе забезпечити військовослужбовиць якісною білизною

Український бренд жіночої білизни brabrabra розпочав кампанію “Одна за одну”.

Ініціатива спрямована на забезпечення жінок-військових якісними комплектами білизни та актуалізації цієї теми. 

Бренд створив спеціалізовані комплекти спіднього, які складаються з топу та двох трусиків.

В ЗСУ служить вже близько 62 тисяч жінок Міністерство оборони України забезпечує їх спіднім, але його видають лише у двох екземплярах на два роки.

Тактичну білизну від brabrabra розробляли рік. В процесі компанія провела дослідження спільно з фондом Arm Women Now та рухом Veteranka. Залучили понад 50 військовослужбовиць, завдяки яким виявили головні проблеми: на білизні заважають застібки на спині, регулятори на бретелях та каркаси, топи при активному використанні натирають груди. Український бренд brabrabra запустив ініціативу, яка допоможе забезпечити українських військовослужбовиць якісною білизноюНова білизна суттєво відрізняється від звичної та має знімні вкладки в чашках, подвійний шар попереду для додаткового ущільнення та захисту, забезпечує циркуляцію повітря, виведення вологи та тепла назовні.Український бренд жіночої білизни brabrabra розпочав кампанію "Одна за одну" для забезпечення якісними комплектами жінок-військових та актуалізації темиКрім того, ініціатива “Одна за одну” надає можливість цивільним підтримати жінок у ЗСУ при купівлі білизни з лімітованої колекції brabrabrave, дві військовослужбовиці отримують комплекти (один йде від купівлі з колекції, а другий — від бренду).

Кампанію підтримали благодійний фонд Arm Women Now та рух Veteranka, через які бренд передає захисницям спеціалізовану білизну, а також телеведуча та акторка Олена Кравець.

“Наш Київ” також писав, що український бренд білизни Di Helen створив унікальну колекцію задля підтримки фонду “SuperHumans.

Бренд SOVA привернув увагу 5 млн людей до жіночих грудей: результати рожевого проєкту