Український бренд жіночої білизни brabrabra розпочав кампанію “Одна за одну”.
Ініціатива спрямована на забезпечення жінок-військових якісними комплектами білизни та актуалізації цієї теми.
Бренд створив спеціалізовані комплекти спіднього, які складаються з топу та двох трусиків.
В ЗСУ служить вже близько 62 тисяч жінок — Міністерство оборони України забезпечує їх спіднім, але його видають лише у двох екземплярах на два роки.
Тактичну білизну від brabrabra розробляли рік. В процесі компанія провела дослідження спільно з фондом Arm Women Now та рухом Veteranka. Залучили понад 50 військовослужбовиць, завдяки яким виявили головні проблеми: на білизні заважають застібки на спині, регулятори на бретелях та каркаси, топи при активному використанні натирають груди. Нова білизна суттєво відрізняється від звичної та має знімні вкладки в чашках, подвійний шар попереду для додаткового ущільнення та захисту, забезпечує циркуляцію повітря, виведення вологи та тепла назовні.Крім того, ініціатива “Одна за одну” надає можливість цивільним підтримати жінок у ЗСУ — при купівлі білизни з лімітованої колекції brabrabrave, дві військовослужбовиці отримують комплекти (один йде від купівлі з колекції, а другий — від бренду).
Кампанію підтримали благодійний фонд Arm Women Now та рух Veteranka, через які бренд передає захисницям спеціалізовану білизну, а також телеведуча та акторка Олена Кравець.
“Наш Київ” також писав, що український бренд білизни Di Helen створив унікальну колекцію задля підтримки фонду “SuperHumans.