Міністерство охорони здоров'я України надало роз'яснення, скільки часу потрібно чекати на приїзд "швидкої". Все залежить від скарг пацієнта.
Про це повідомили на сайті МОЗ.
В залежності від того, які мають "скарги" пацієнти, виклики поділяються на:
- Критичні: у пацієнта відсутнє або неефективне дихання, сильна кровотеча. На такий виклик "швидка" має доїхати за 10 хвилин;
- Екстрені: у пацієнта порушена свідомість, неефективне дихання, ознаки кровотечі, інсульту, коронарного синдрому. Швидка допомога має приїхати за 20 хвилин;
- Неекстрені: стан пацієнта не критичний та не потребує негайної допомоги. На такий виклик карета швидкої допомоги приїде тільки, якщо є вільні бригади та немає доступу до медичної допомоги у сімейного лікаря;
- Непрофільні: пацієнт не має ознак інсульту, коронарного синдрому та не потребує надання швидкої медичної допомоги на місці. На такі виклики "швидка" не приїжджатиме. Але є можливість отримати консультацію в телефонному режимі.
"З огляду на обставини, які не залежать від організації системи надання екстреної медичної допомоги, допускається перевищення нормативу доїзду. До прикладу, йдеться про ускладнений дорожній рух, метеорологічні умови, сезонні особливості, епідеміологічна ситуація тощо", — йдеться на сайті.
Усі питання щодо приїзду карети "швидкої" регулюється постановою Кабінету міністрів, прийнятою 16 грудня 2020 року.
Коли варто телефонувати на 103 та викликати "швидку": пояснення МОЗ