Київреклама показала приклад правильного оформлення вивіски на вікні: фото

Киянам показали приклад правильно оформленої вивіски на вікні. Щоб реклама привертала увагу, не обов'язково робити її великою та масивною.

Як повідомили у "Київрекламі", вивіски на вікні мають розміщуватися згідно з новими вимогами й відповідати дизайн-коду міста. 

Для прикладу комунальники представили фото рекламної конструкції до зміни та після. 

Київреклама показала приклад правильного оформлення вивіски на вікні: фотоРаніше вивіска перекривала значну частину фасаду, водостічну трубу та виходила за межі трьох вікон закладу. Оскільки конструкція розміщувалася на фасаді й на вікнах одночасно, а також перекривала елементи інженерної інфраструктури, її замінили та перевісили.

Наразі назва бренду, яку виготовили у вигляді об'ємно-просторових літер без підложки, привертає увагу і не порушує правила. 

Власникам бізнесу нагадали, що площа вивіски не повинна перевищувати 35% площі вікна чи вітрини.

Нагадаємо, що у столиці за два роки на 15% зменшилась кількість незаконних рекламних вивісок.

У Києві декоративне керамічне панно 1970-х років замалювали рекламою перукарні: фото