Киянам показали приклад правильно оформленої вивіски на вікні. Щоб реклама привертала увагу, не обов'язково робити її великою та масивною.
Як повідомили у "Київрекламі", вивіски на вікні мають розміщуватися згідно з новими вимогами й відповідати дизайн-коду міста.
Для прикладу комунальники представили фото рекламної конструкції до зміни та після.
Раніше вивіска перекривала значну частину фасаду, водостічну трубу та виходила за межі трьох вікон закладу. Оскільки конструкція розміщувалася на фасаді й на вікнах одночасно, а також перекривала елементи інженерної інфраструктури, її замінили та перевісили.
Наразі назва бренду, яку виготовили у вигляді об'ємно-просторових літер без підложки, привертає увагу і не порушує правила.
Власникам бізнесу нагадали, що площа вивіски не повинна перевищувати 35% площі вікна чи вітрини.
Нагадаємо, що у столиці за два роки на 15% зменшилась кількість незаконних рекламних вивісок.