У Києві запустили нову гарячу лінію для інформування громадян.
Зокрема, кияни та жителі міста можуть звернутися за телефоном (044) 500 23 23, щоб отримати консультацію щодо умов та необхідних документи для отримання наступних соціальних послуг:
- догляд вдома;
- паліативний догляд;
- соціальна адаптація;
- денний догляд;
- натуральна допомога;
- транспортні послуги;
- представництво інтересів;
- фізичний супровід осіб з інвалідністю, які мають порушення опорно-рухового апарату та пересуваються на кріслах колісних;
- супровід осіб з інтелектуальними, сенсорними, фізичними, моторними, психічними та поведінковими порушеннями тощо.
Також на новоствореній гарячій лінії консультуватимуть щодо допомоги в рамках міської цільової програми "Турбота. Назустріч киянам". Зокрема, громадяни можуть дізнатися, де отримати:
- продуктові набори;
- засоби особистої гігієни
- миючі засоби;
- одноразову матеріальну допомогу;
- засоби реабілітації (палиці, милиці, крісла колісні, інвалідні візки, ходунки, протипролежневі матраци тощо).
Крім того, на гарячій лінії можна дізнатися про:
- реабілітаційні послуги для дітей і осіб з інвалідністю;
- соціальні послуги через соціальне замовлення;
- контактну інформацію надавачів соціальних послуг.
Гаряча лінія працює з понеділка по п’ятницю з 8:30 до 16:00. Вартість дзвінків відбувається відповідно до тарифів вашого мобільного оператора.
Нагадаємо, ніше ми писали, де в Києві можна отримати продуктові набори для ВПО.