У Києві запустили чат-бот для оформлення поїздок у соціальному таксі

У Києві запустили чат-бот для оформлення поїздок у соціальному таксі. Наразі він працює у тестовому режимі, повідомила заступниця голови КМДА Марина Хонда у Facebook.

Social Taxi Kyiv є лише в столиці. Це інклюзивне таксі працює 3 роки й призначено для перевезень людей з інвалідністю, адже транспорт обладнаний усіма необхідними засобами.

У Києві запустили чат-бот для оформлення поїздок у соціальному таксі

Щомісяця кількість осіб, яких перевозить надавач послуг, збільшується. Зокрема, кількість тих, хто потребує перевезення, збільшилася із 200 до 300 людей. Уже випущено на маршрути 12 спеціалізованих автомобілів. 

Чат-бот запустили для зручності оформлення поїздок, зокрема легко й оперативно створити та скасувати поїздку, залишити відгук, а також отримати відповідь на різні питання.

Відтепер скористатися соціальним таксі можна двома способами:

  • Подзвонивши за номером телефону 067-181-86-51;
  • Залишити заявку в чат-боті.

Інклюзивний транспорт довозитиме людей з інвалідністю до об’єктів соціального значення — центри реабілітації, лікарні, заклади освіти тощо.

У Києві запустили чат-бот для оформлення поїздок у соціальному таксіРаніше ми писали, що у "ЛУН Місто" презентували інтерактивну карту інклюзивності "Місто без меж".

У Київському метро з'являться інклюзивні потяги за 79 млн євро