Столичні активісти створили перший в світі благодійний eBay

04 листопада 2015 року було презентовано першу в світі, інноваційну торговельну платформу зі 100% благодійним фактором, Мурахи.Тепер кожен може продати те, що йому вже не потрібно. Будь-хто може придбати собі те, що він конче потребує. А усі виручені гроші автоматично підуть на соціальні потреби.

“Стоячи біля стін Михайлівського золотоверхого монастиря і дивлячись на людей, які несли і несли допомогу своїм оборонцям, під час Майдану мені на думку прийшла аналогія: “Українці - нація мурах”. І мене увесь цей час не відпускала думка, що нам не потрібна вертікальна організація або команда. Ми самі можемо організуватись і дати собі раду в будь якій ситуації. Так і народилась назва і головна ідея Першої благодійної торговой платформи Мурахи”, - каже лідер інціативи, соціальний підприємець, Дмитро Федоренко.

У кожного з нас в шафах та комірчинах зберігаються цінні речі, які вже втратили необхідність для нас, але ще не втратили актуальність для когось іншого. Це може бути персональна електроніка, мобільні пристрої, побутова техніка, спортивне обладнання, одяг, взуття, аксессуари, книги та інше. І сьогодні з’явилась можливість не тільки вивільнити місце на полиці, а й за допомогою виручених коштів врятувати комусь життя.

Все просто. Користувачам пропонується сфотографувати свої пожертви, запропонувати їх до продажу на веб-сайті murahy.com, обрати напрям пожертви своїх коштів. Це можуть бути військові, поранені, біженці, хворі діти або покинуті тварини. Потім потрібно чекати доки знайдеться покупець і відправити свій товар на найближчому відділенні Нової пошти. Після того, як покупець отримує товар, перевіряє його на відповідність і розраховується, гроші автоматично потрапляють до фонду, який опікується обраним продавцем напрямом.

Довідкова інформація: Ідея реалізації платформи належить IT і медіа експету, соціальному підприємцю, Дмитру Федоренку. Первинно ідея Першої благодійної торгової платформи Мурахи була презентована в жовтні 2014 року. Організатори витратили рік на реалізацію програмної частини, пошук ідеальної бізнес-моделі і формування юридичної моделі. На сьогодні в системі вже зареєстровано близько 3000 користувачів, 5 благодійних фондів. Під час тестового періоду було реалізовано товарів приблизно на 15000 грн.

За додатковою інформацією, щодо планів розвитку, інтерв’ю та іншого, звертатись до координатора соціальних проектів Катерини Алимової, kateryna.alymova@gmail.com, 098 2034343.