Спалений склад, адаптація та допомога: що робить Watsons під час війни

Watsons продовжує працювати та адаптується до роботи під час війни. З перших днів російського вторгнення компанія забезпечує клієнтів товарами першої необхідності, допомагає ЗСУ, ТрО, волонтерам, дитячим організаціям, лікарням та усім, хто цього потребує. Розповідаємо, як це відбувається. 

Робота під час війни

Сьомого червня генеральний директор "Watsons Україна" Юріс Вербіцкіз подякував усім клієнта та партнерам за лояльність та розповів, як найбільший ритейлер у сфері краси та здоров’я працює під час війни.

За перші два місяці війни команда Watsons відгукнулася на 71 запит та передала безкоштовну допомогу тим, хто про неї просив. Міжнародна група A.S.Watson (куди входить Watsons Ukraine, Rossman Poland та інші) у березні-квітні зібрала 20 вантажівок з гуманітарною допомогою. Нині вона також продовжує допомагати, надаючи людям товари першої необхідності. До речі, клієнти мережі також можуть долучитися до хороших справ — бали з карток Watsons тепер можна перерахувати на підтримку ЗСУ. 

Безпека

Безпека клієнтів та співробітників надзвичайно важлива для Watsons. На п'ятий день війни, 28 лютого, компанія відчинила 44 свої магазини у тих місцях, де це було безпечно зробити.Не зважаючи на складні умови, логістику та відсутність робітників магазини Watsons працювали там, де це було можливим. У мережі розуміли всю критичність ситуації, тому з 28.02 жоден цінник на товари не змінився, а будь-яка співпраця із російськими компаніями завершилась. Наразі компанія вимушена зачиняти магазини на окупованих територіях.

Труднощі війни

Третього березня склад компанії, який знаходився у Стоянці, під Києвом, російські війська знищили під час обстрілу. Деякі з постачальників Watsons також лишилися складів. З цього моменту компанія почала роботу над відновленням не лише логістики, а й складської інфраструктури. Плюс, паралельно вибудовувала декілька ланцюгів постачання. Тим часом в Україні запровадили "перелік критичного імпорту". Він лімітував товари, які Watsons може завозити через кордон. І це також звузило асортимент на магазинних полицях.
Певний час магазини працювали без поповнення запасів і лише в кінці квітня компанія відновила роботу логістики. Наразі постачання відбувається "з коліс": напряму від європейських дистриб’юторів та з невеликого складу у Львові, який вдалося організувати останніми місяцями.

Watsons під час війни

Компанія зазначає, що потрібен час для того, аби поповнити не лише проданий товар, але й надолужити запаси магазину. І все це підсилюється кризою пального. 
Станом на сьогодні, 279 магазинів та 10 аптек мережі продовжують надавати найнеобхідніші товари клієнтам по всій Україні. Їх перелік щодня оновлюється, ознайомитися з ним можна тут.

Watsons під час війни

Плани

Наразі компанія активно працює над відкриттям складу у Києві й цього місяця планує вийти на 80-90% довоєнного рівня постачання. "Ми просимо вашої лояльності та трішки терпіння, щоб мати змогу відновитися. Сподіваємося, що ми все-таки лишимося вашим улюбленим магазином, який ви й надалі відвідуватимете з задоволенням! Ваша лояльність — найцінніший актив, який є у нашої компанії!» — сказав генеральний директор Юріс Вербіцкіз.

Watsons під час війни