Два львівські бренди — POELLE та SHOco. — започаткували солодку благодійну колаборацію під назвою "Dolce Far Niente". Спеціально до виходу літньої колекції аксесуарів POELLE, кондитерська SHOco. створила десерти у формі сицилійських апельсинів та лимонів, що символічно перегукуються з в'язаними лимонами, якими прикрашені сумки модного бренду.
Весь прибуток від продажу цих дизайнерських десертів передадуть до Фонду Марії Примаченко на будівництво нового музею. Кошти планується акумулювати до кінця літа.
"Dolce Far Niente — це італійський вислів, що означає "солодке нічогонероблення". Це концепція, яка підкреслює красу неспішного відпочинку без планів та дедлайнів. Вона заохочує нас сповільнитися й насолоджуватися кожною миттю. Такий настрій ми закладали в нашу колекцію аксесуарів і він же втілений в колаборації з SHOco", – пояснює Павло Попко, креативний директор POELLE.
Нагадаємо, у Києві знищили декоративне майолікове панно в стилі Марії Примаченко з фасаду дитячого садку №809 на вулиці Анни Ахматової. Інші витвори мистецтва знаходяться під загрозою.