У 2023 році у Києві розмістили 114 програм соціальної реклами.
Про це повідомляє Управління з питань реклами Київської міської державної адміністрації та комунальне підприємство “Київреклама”.Серед найголовнішого — вшанування захисників України та пам’ять про полеглих героїв. Сюжети соціальної реклами нагадували громадянам про величність та жертовність тих, хто захищає країну від агресора.Також приділили увагу проблемі домашнього насильства. Соціальну рекламу використали як засіб освіти та попередження, спонукаючи людей бути уважними до цієї проблеми та не мовчати про неї. Іншими напрямами соціальної реклами стали застереження від шахраїв в інтернеті, пропагування інклюзивності та заклик бути уважним на дорогах — сюжети важливі для формування безпечного суспільства для всіх. За рік сюжети соціальної реклами розмістили на 7333 площинах міста.
Крім того, у 2023 році забезпечили програвання відеороликів із сюжетами соціальної реклами на моніторах у вагонах метрополітену — понад 50 000, що дало можливість охопити аудиторію у сотні тисяч киян. Сюжети соціальної реклами були спрямовані на популяризацію здорового способу життя, інклюзивного суспільства, патріотичного виховання, висвітлення важливих історичних дат та програм, спрямованих на захист та підвищення обороноздатності країни.
Раніше “Наш Київ” повідомляв, що у Києві за два роки на 15% зменшилась кількість незаконних рекламних вивісок.