Скандальна реклама Фонду Яніни Соколової: зібрали все, що відомо

Скандальну рекламу психологічної підтримки Фонду Яніни Соколової прибрали з вулиць Києва.

Про це повідомляє Управління з питань реклами Київської міської державної адміністрації та комунальне підприємство “Київреклама”. Скандальна реклама Фонду Яніни Соколової: зібрали все, що відомоСкандальна реклама Фонду Яніни Соколової: зібрали все, що відомоСеред написів на вивісках буди повідомлення: "Життя не має сенсу", "Буде лише гірше", "З депресії не вийти". 

У дописі зауважили, що в Управлінні не втручаються у зміст реклами, а видають дозвіл саме на конструкцію — відповідальність за інформаційне наповнення несе замовник.

“При розгляді заяв щодо оформлення дозволу на розміщення зовнішньої реклами Управління не відслідковує і не перевіряє її зміст. Це стосується і конструкцій зі змінним сюжетом — білбордів, сітілайтів, відеоекранів, банерів тощо” — йдеться у повідомленні.

На скандал відреагувала і сама Яніна Соколова. 

Журналістка визнала помилку та зазначила, що задум реклами був у тому, аби спонукати людей звертатися по психологічну допомогу. 

Зовнішню соціальну рекламу запустили на початку травня, на бордах розмістили фрази, з якими найчастіше звертаються українці на лінію психологічної допомоги “Варто жити”. Автори розраховували, що людина прочитає на вивісці свої ж думки, синхронізує їх з собою і побачить, що вихід є і як написано нижче на борді звернеться по допомогу на гарячу лінію 5522.Скандальна реклама Фонду Яніни Соколової: зібрали все, що відомоТакож Яніна Соколова пропонує взяти участь у створенні нової реклами психологічної допомоги — ідеї щодо змісту можна написати у коментарях до допису журналістки. 

"Я ще раз вибачаюся перед тими, кого ми поранили своєю рекламою. І хочу аби ми виправили цю помилку. Борди та сітілайти будуть зняті. Вже знімаються. І замінені бордами, які ми робитимемо на основі ваших ідей і пропозицій. Це напевно буде перша реклама психологічної допомоги, яку створили самі українці" — йдеться у дописі.

Фахівці зберуть найкращі тези та запропонують новий концепт.

"Наш Київ" також писав, що цього тижня у Києві демонтуватимуть незаконну рекламу

Друга петиція щодо збереження садиби Зеленських набрала необхідну кількість підписів