Реформи діяльності автостанцій від Мінінфраструктури ставлять під удар самі незахищені групи населення, — експерти


Фото: KV

Зміни до Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, які ініціювало Міністерство інфраструктури, криють в собі ризики зниження безпеки на автостанціях та відкриття майданчиків для узаконення діяльності нелегальних перевізників. Таку думку висловили представники громадської спілки "Професійний клуб фахівців з транспорту".

"Зміни до Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, які ініціювало Міністерство інфраструктури, начебто позиціонують проект як позитивний. Насправді ж вони криють ризики зниження безпеки на автостанціях, відкриття майданчиків для узаконення діяльності нелегальних перевізників та, найголовніше, усунення органів місцевого самоврядування від регулювання діяльності та контролю з їх боку за діяльністю на автостанціях, що напряму протирічить закону "Про автомобільний транспорт", — йдеться в повідомленні.

Експерти підкреслюють, що негативні наслідки торкнуться в першу чергу пасажирів з обмеженими фізичними можливостями.

"Слід зазначити, що найзначущим індикатором невдалості запропонованих змін є наслідки, які торкнуться безпосередньо пасажирів, а саме людей з обмеженими фізичними можливостями. У додатку 1 діючого порядку перелічені вимоги до автостанцій у відповідності до класу. Як вже відомо, класи автостанцій та паспорти хочуть скасувати. Проте серед вимог є чіткі критерії щодо обладнання спеціалізованих приміщень на автостанції та надання низки послуг, які так необхідні пасажирам та водіям. Тож, маємо питання: про кого турбується наша держава? Про несанкціонований бізнес чи про людей?" — резюмують в організації.

Нагадауємо, 16.12.2016 Кличко розкритикував ініціативу Мінінфраструктури про регулювання діяльності автостанцій