Фото: itc.ua

Жителі столиці масово скаржаться на банківських шахраїв. З особистих банківських карт у жертв пропадають гроші, а банк відмовляється їх повернути.

Про це нам повідомила жертва шахраїв — киянка Анна Гарнагіна, а згодом до нас звернулась з подібною проблемою ще одна постраждала від рук злодіїв — Валерія Шокун.

Як розповіла нам Анна, минулої п'ятниці, 7 квітня, вона отримала смс-повідомлення від банку про те, що з її рахунку намагалися зняти гроші. Дівчина негайно повідомила про це службу підтримки, але поки карту блокували, гроші все ж встигли вкрасти в столичному банкоматі на вулиці Урицького, 39.

"Я впевнена, що пін-код від карти "ПриватБанку" я нікому не повідомляла, карту нікому не передавала і тим паче не втрачала її", — говорить дівчина.

Незважаючи на те, що у дівчини пропала кругла сума, в фінансовій установі відмовилися їй допомогти. При цьому в банку підтвердили, що гроші зняли шахрайським шляхом, але звинуватили дівчину в недотриманні правил безпеки, не пояснивши, як уникнути подібного надалі.

"З карти зникло більше семи тисяч гривень. Мною була подана заява за фактом шахрайства — зняття готівки з картки. Сьогодні прислали СМС (не подзвонили, а просто СМС, коли у мене пропала майже місячна зарплата) з текстом: "На жаль, ми не можемо повернути гроші", — поділилася жінка.

Анна звернулася в поліцію і не втрачає надії, що гроші все ж їй повернуть.

"До міліції я вже звернулася, але це довгий процес... Я вас запевняю, що буду писати такі відгуки кожен день, поки поліція не прояснить ситуацію або поки банк не поверне мені гроші", — пише дівчина на своїй сторінці в Facebook .

Нагадаємо, що киянин розповів про те, як позбувся великої суми.