"Пошук зниклих": Катя Осадча та український бренд One by One випустили благодійний дроп

Українська телеведуча та журналістка Катерина Осадча разом із українським брендом One by One презентували нову колекцію одягу на підтримку діяльності волонтерської ініціативи "Пошук зниклих".

Українська телеведуча та журналістка Катерина Осадча разом із українським брендом One by One презентували нову колекцію одягу на підтримку діяльності волонтерської ініціативи "Пошук зниклих"."Кольори нашого прапора неможливо роз’єднати, так і ми не можемо існувати без наших рідних та близьких", — йдеться у дописі.

Українська телеведуча та журналістка Катерина Осадча разом із українським брендом One by One презентували нову колекцію одягу на підтримку діяльності волонтерської ініціативи "Пошук зниклих".У новій колекції представлені речі, можуть стати складовою патріотичного гардероба: футболки, сорочки, топи, сукні, хустки.

Українська телеведуча та журналістка Катерина Осадча разом із українським брендом One by One презентували нову колекцію одягу на підтримку діяльності волонтерської ініціативи "Пошук зниклих".Ошатні сорочки та сукні із льону представлені із вишивкою по коміру та традиційними зав’язками китицями спереду, а широкі рукави оздоблені орнаментом, в якому за допомогою діджитал конструктора закодоване головне гасло проєкту "Я без тебе, як синій без жовтого. Я без тебе, як жовтий без синього". 

Українська телеведуча та журналістка Катерина Осадча разом із українським брендом One by One презентували нову колекцію одягу на підтримку діяльності волонтерської ініціативи "Пошук зниклих".В одязі поєднуються символи надії та пошуків: птахи, квіти, гілки дерев зображені у жовтому та блакитному кольорах. Базові літні топи та футболки отримали цікаву етностилізацію у вигляді невеличкої вишивки тон в тон, а біла футболка, яка сама по собі довершить будь-який образ, поєднується з шовковою хусткою та перетворюється на незвичний і яскравий елемент гардероба.

Українська телеведуча та журналістка Катерина Осадча разом із українським брендом One by One презентували нову колекцію одягу на підтримку діяльності волонтерської ініціативи "Пошук зниклих".

Кошти з продажу благодійної колекції підуть на підтримку діяльності проєкту "Пошук зниклих".

Нагадаємо, що Катерина Осадча з перших днів війни створила телеграм-бот "Пошук зниклих" та разом з великою волонтерською командою допомагає українцям у пошуку зниклих родичів.

Раніше ми писали, що київський бренд випустив дроп на підтримку ЛГБТК+.

Ponchyk Boy створили пончик "Елтон", щоб підтримати військових ЛГБТК+