Київський бренд випустив дроп на підтримку ЛГБТК+
Фото: Omelia

Столичний бренд Omelia презентував дроп "Переможе любов", присвячений ЛГБТК+ ком’юніті.

У спеціальній колекції представлена біла сорочка з великим вирізаним серцем на спинці і декором у вигляді маленьких троянд. Білі та кольорові квіти складають собою форму серця і щільно тримаються одна за одну.

Київський бренд Omelia презентував дроп "Переможе любов", присвячений ЛГБТК+

Сорочка доступна в стандартній розмірній сітці, а також оверсайз. Речі з нового дропу підходять усім гендерам, оскільки дизайнер не розділяє людей за цією ознакою, — наголошують в Omelia.

Дроп випустили на підтримку ЛГБТК+ спільноти, аби привернути увагу до пригнічення її прав і свобод.

Київський бренд Omelia презентував дроп "Переможе любов", присвячений ЛГБТК+

"Війна руйнує не тільки міста і людські долі, війна змінює і прискорює всі процеси в суспільстві. Сьогодні ЛГБТК+ на рівні з іншими захищають Україну, героїчно віддають свої життя, але не мають тих прав, що мають інші громадяни. Майбутне наступає вже сьогодні і зміни потрібні вже сьогодні", — зазначає бренд.

Київський бренд Omelia презентував дроп "Переможе любов", присвячений ЛГБТК+

Його ж засновник, Костянтин Омеля, під дописом про дроп вирішив зробити публічний камінг-аут. Він розповів, що все миті відчуває себе вигнанцем через те, ким він є й через те, що не має достатніх прав для повноцінного життя в суспільстві.

Київський бренд Omelia презентував дроп "Переможе любов", присвячений ЛГБТК+

"Необхідні зміни в законодавстві і більше інформації про те, хто такі ЛГБТК+, бо незнання викликає агресію у суспільстві. Нехай ця сорочка у вашому гардеробі говорить про вашу позицію і цінності", — каже засновник Omelia.

Нагадаємо, в кінці червня в Києві пройде перший український ЛГБТК+ кінофестиваль Sunny Bunny.