Кияни просять продовжити лінію швидкісного трамваю до станції метро “Палац Спорту”: петиція
Фото: Пасажири Києва

Містяни просять продовжити лінію Борщагівського швидкісного трамвая до станції метро “Палац Спорту” та Спортивної площі.

Відповідну петицію зареєстрували на сайті Київради.

Як зазначає автор петиції, останніми роками громадський транспорт столиці фактично розділили на дві ролі: метрополітен виконує магістральну функцію, перевозячи велику кількість пасажирів на значні відстані, а інший транспорт — слугує підвозкою до метро.

Водночас наприкінці 90-х — початку 2000-х багато трамвайних ліній, які могли виконувати роль магістральних, ліквідували.

За останні 20 років місто активно забудовувалося, і тепер метрополітен перевантажений понад безпечний рівень. Деякі станції, особливо у години пік, настільки завантажені, що виникає питання безпеки у разі навіть найменшого форс-мажору. Уявлення про можливі наслідки у такому натовпі лякає”, — йдеться у тексті петиції.

Також місткість метрополітену не задовольняє увесь попит. У 2015 році дослідження за сприяння Світового банку виявило, що у Києві нереалізований попит на магістральні перевезення становить мільйон пасажирів на добу — майже стільки ж, скільки й нинішній метрополітен. Місту потрібна здатність до швидкісних магістральних перевезень у два рази більша за теперішню.

Проте зрозуміло, що найближчим часом київський метрополітен не подвоїться. Ми бачимо, з якою швидкістю будується метро на Виноградар, не кажучи вже про метро на Троєщину, яке начебто є у планах, але водночас немає. Відтак, слід діяти з наявними ресурсами”, — пише автор.

Дослідження також показало великий попит на маршрут із Борщагівки до центру столиці —  старий маршрут швидкісного трамвая до Палацу Спорту, який існував до 2001 року, залишається актуальним.

Критики проєкту можуть стверджувати, що маршрутка №411 та автобус №69 не показують великих пасажиропотоків, але все залежить від ефективності їхньої роботи. Маршрутка №411 ненадійна і має малу місткість, а автобус №69 робить великий об’їзд через Солом’янку. Він, безперечно, потрібен, але для мешканців Борщагівки його маршрут не є оптимальним для поїздок у центр”, — зауважують у тексті петиції.

У результаті: мешканці Борщагівки користуються метрополітеном, перевантажуючи його.

У ГО “Пасажири Києва” зазначають, що ще у лютому 2017-го мер Віталій Кличко оголосив про плани продовжити лінію Борщагівського швидкісного трамвая до Палацу Спорту. Світовий Банк встиг підготувати свою частину документації для отримання Києвом кредиту на цю лінію, і за розпорядженням міського голови роботи з будівництва мали закінчити до кінця 2023 року.Кияни просять продовжити лінію швидкісного трамваю до станції метро “Палац Спорту”: петиціяКияни просять продовжити лінію швидкісного трамваю до станції метро “Палац Спорту”: петиціяВтім, через численні затримки з початком повномасштабного вторгнення Світовий Банк вирішив скасувати проєкт.

Але нічого не заважає місту відновити роботи по цьому проекту замість того щоб за ті ж гроші будувати чергові багаторівневі автомобільні розв'язки”, — підсумовують у ГО.

Раніше “Наш Київ” писав, що через ремонт шляхопроводу на метро “Дарниця” виникли транспортні незручності, зранку та ввечері ускладнений рух. Мешканці лівого берега просять дозволити облаштувати додатковий переїзд.

У Києві просять впровадити номерні знаки і контроль паркування для електросамокатів: петиція