Право на розміщення реклами у столичній підземці теперь продаватимуть через систему електронних аукціонів «ProZorro.Продажі». Про це повідомляє прес-служба КМДА.
Столична влада підписали Декларацію про співпрацю з «ProZorro.Продажі» і запустила проект з продажу реклами на електронних аукціонах.
У рамках пілоту на аукціони у системі «ProZorro.Продажі» буде виставлятися право на розміщення рекламних носіїв від «Київського метрополітену». Лоти включатимуть у себе право на розміщення реклами на вагонах та на станціях метро.
Після успішного завершення пілотного проекту використання системи буде поширене і на інші комунальні підприємства столиці.
«Завдання столичної влади – якомога краще дбати про інтереси громади. Київ має величезний цікавий для ринку актив. Треба використовувати його ефективно і отримувати ринкову ціну», – зазначив заступник голови КМДА Олексій Резніков.
Раніше киянина обурило засилля реклами в київському метро.