Відтепер за допомогою "Сейф-сервісу" у додатку "Нової пошти" можна безкоштовно повернути товар у разі відмови покупця.
Зазначається, що після оплати замовлення в додатку кошти не перераховуватимуться одразу на рахунок продавця, а резервуватимуться. Таким чином, покупець матиме можливість оглянути посилку у відділенні, таким чином уникатиме ризику із передплатою незнайомим продавцям на карту. Після того, як він огляне і забере посилку, кошти перерахуються продавцеві.
При цьому дані платіжних карток для обох сторін залишаються конфіденційними. Якщо товар не підійшов, і покупець відмовився від посилки, то вона повертається назад до продавця безкоштовно, а гроші за товар автоматично повертаються покупцеві.
Для продавців "Сейф-сервіс" безкоштовний, а покупець сплачує комісію за грошовий переказ. До кінця травня акційна вартість сервісу складає 20 гривень, незалежно від вартості посилки.
Як скористатися "Сейф-сервісом":
- Продавець самостійно створює експрес-накладну у додатку "Нової пошти".
- У розділі "Додаткові послуги" продавець обирає та натискає "Сейф-сервіс".
- Щойно буде створена експрес-накладна, покупець отримує push-повідомлення з її номером. Він має дві доби, щоб сплатити замовлення через додаток.
- Щойно посилка прибуде у відділення, покупець її оглядає і приймає рішення про покупку. Якщо забирає замовлення – за 30 хвилин кошти за товар перераховуються на картку продавця. У разі відмови від посилки, вона повертається безкоштовно продавцю, а вартість товару і комісія за грошовий переказ повертаються покупцю на рахунок.
Посилка, оформлена через "Сейф-сервіс", може зберігатися у відділенні п’ять днів. На шостий день вона автоматично повернеться до відправника, кошти – покупцю, а угоду буде скасованою.
Нагадаємо, "Нова пошта" запустила послугу пакування для поштоматів.