"Нова пошта" запустила оновлений "Сейф-сервіс" у мобільному додатку

Відтепер за допомогою "Сейф-сервісу" у додатку "Нової пошти" можна безкоштовно повернути товар у разі відмови покупця. 

Зазначається, що після оплати замовлення в додатку кошти не перераховуватимуться одразу на рахунок продавця, а резервуватимуться. Таким чином, покупець матиме можливість оглянути посилку у відділенні, таким чином уникатиме ризику із передплатою незнайомим продавцям на карту. Після того, як він огляне і забере посилку, кошти перерахуються  продавцеві.

При цьому дані платіжних карток для обох сторін залишаються конфіденційними. Якщо товар не підійшов, і покупець відмовився від посилки, то вона повертається назад до продавця безкоштовно, а гроші за товар автоматично повертаються покупцеві.
 
Для продавців "Сейф-сервіс" безкоштовний, а покупець сплачує комісію за грошовий переказ. До кінця травня акційна вартість сервісу складає 20 гривень, незалежно від вартості посилки. 

Як скористатися "Сейф-сервісом": 

  1. Продавець самостійно створює експрес-накладну у додатку "Нової пошти". 
  2. У розділі "Додаткові послуги" продавець обирає та натискає "Сейф-сервіс". 
  3. Щойно буде створена експрес-накладна, покупець отримує push-повідомлення з її номером. Він має дві доби, щоб сплатити замовлення через додаток. 
  4. Щойно посилка прибуде у відділення, покупець її оглядає і приймає рішення про покупку. Якщо забирає замовлення – за 30 хвилин кошти за товар перераховуються на картку продавця. У разі відмови від посилки, вона повертається безкоштовно продавцю, а вартість товару і комісія за грошовий переказ повертаються покупцю на рахунок.

Посилка, оформлена через "Сейф-сервіс", може зберігатися у відділенні п’ять днів. На шостий день вона автоматично повернеться до відправника, кошти – покупцю, а угоду буде скасованою. 

Нагадаємо, "Нова пошта" запустила послугу пакування для поштоматів.

"Нова пошта" відкриває перше відділення у Литві 20 березня: які діятимуть знижки