Більше півсотні киян отримали перерахунок за неякісні послуги з гарячої води та опалення на загальну суму понад 200 тисяч гривень. Про це повідомляє прес-служба Держспоживслужби.
Відзначається, що протягом березня-квітня фахівці відомства провели в столиці 14 заходів за зверненнями мешканців міста щодо недотримання вимог законодавства про захист прав споживачів та контролю за регульованими цінами для контролю ПАТ "Київенерго".
"За результатами перевірок 58 споживачам здійснено перерахунок на загальну суму 205 075 грн від ПАТ "Київенерго" за надані неякісні послуги з гарячого водопостачання та централізованого опалення", – повідомили у Держспоживслужбі.
До того ж киянам нагадали, що у разі ненадання або надання послуг в неповному обсязі кожен споживач має можливість звернутися з письмовою заявою до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
Нагадаємо, що киянка отримала незвичайну квитанцію за комуналку.